ADVERTORIALS CONCURSURI PE BLOG

Aur si argint pentru ingrijirea tenului

Viva Natura CREMA DE FATA CU ARGINT SI AUR COLOIDALLa ultima mea vizita la dermatolog, mi-am luat inima in dinti si am intrebat ce gama de produse cosmetice imi recomanda, acum ca imi cunoaste tipul si problemele tenului. Stiind ca medicii sunt “tocmiti” sa recomande anumite marci de produse (desi multe sunt asemanatoare, doar o astfel de recomandare din partea specialistului facand diferenta la vanzari), am zis ca-mi fac doar datoria de pacienta cuminte careia ii pasa de sanatate si ingrijire. Uimita am fost sa primesc un raspuns destul de degajat: orice produs cosmetic care este non-comedogenic si testat dermatologic. Si atunci am simtit ca portile Raiului Cosmeticelor mi se deschid si ca am acces la tot ce pofteste tenul meu.

Dar, cum nu-mi sta in fire sa ma arunc la produse ieftine si ciudate, mi-am facut intai temele. Asa am descoperit ca si produsele cosmetice romanesti pot fi inovative, concepute de profesionisti si reformulate pentru a tine pasul cu noile tendinte. Fiind o fana a cosmeticelor romanesti, mi-am oprit atentia asupra gamei de produse marca Viva Natura (pe care o cunosc de cativa ani datorita produselor pentru ingrijirea parului). Formula noua a cremei de fata pentru ten normal si sensibil cu argint si aur coloidal mi se pare destul de atragatoare: 20 de uleiuri naturale completate de acid hialuronic, alantoina si superox, un antioxidant foarte puternic extras din fructul australian kakadu plum.

Crema se livreaza intr-un tub de 75 ml si este la un pret destul de ok pentru piata romaneasca de produse cosmetice: 22.50 lei. Produsele marca Viva Natura se gasesc atat in supermarketuri cat si in magazinele de tip plafar (cam fiecare cartier are unul, nu?). Pentru ca folosesc des masti cosmetice (sunt un bun prilej sa le spun celor din casa sa ma lase in pace timp de 10 minute, iar eu sa stau pur si simplu cu ochii inchisi si incerc sa nu ma gandesc la nimic), o sa-mi iau si masca pentru ten cu argila activa si ulei de trandafir.

Eu iau in serios caracteristicile fiecarei creme pe care o folosesc. Cea de care va povestesc, cu argint si aur coloidal, are o formula completa si complexa ceea ce o face ideala pentru un lifting facial noninvaziv, tenul capatand un aspect luminos, tonic si sanatos. Desi nu am tenul uscat decat de soare si vant, crema va repara acele portiuni, alaturi de pielea deteriorată si matură și o face sa devina catifelata, ferma si elastica. Crema este disponibilă acum cu o noua compozitie imbunatatita pentru un ten mai luminos, mai ferm și mai catifelat.

Viva Natura Crema demachianta cu ulei de migdale si argintSi pentru ca ce e bun nu pastrez numai pentru mine, organizez un concurs cu ocazia acestui advertorial. Regulile sunt simple:
CUM PARTICIPI:
Raspunde printr-un comentariu la intrebarea “Cat de mult influenteaza reclama pentru un produs cosmetic felul tau de a-ti alege produsele cosmetice?
CINE CASTIGA:
Ca sa nu iasa cu suparare, Random.org va alege un raspuns castigator dintre cele inscrise la concurs. Comentariile ce nu au legatura cu acest articol sau intrebarea vor fi eliminate de mine din start.
CE SE CASTIGA:
Premiul este un pachet format din produsele: Crema de fata cu Argint si Aur coloidal pentru ten normal si sensibil (formula complet noua si imbunatatita) & Crema demachianta “fara lacrimi” pentru toate tipurile de ten. Ambele produse sunt create de Laboratoarele Genna – VivaNatura prin tehnologie proprie care pastreaza nealterate proprietatile ingredientelor naturale.
PERIOADA CONCURSULUI:
24-30 August, ora 23:59. Luni, 31 August, anunt castigatoarea aici pe blog si prin e-mail (asadar, verificati corectitudinea adresei inainte de trimiterea comentariului), apoi trimit datele ei sponsorului magazinului online Vegis.ro (este certificat Ecologic(BIO), deci va puteti lua si alte minunatii de acolo).

Urez multa bafta participantelor! %%-

0
  • Lasa un comentariu

Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

cartepedia.ro astratex.ro elefant.ro

Adresa ta de e-mail ramane confidentiala. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.


:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Articolul are 20 de comentarii aprobate pana acum.
mihaela ,valcea

Au sosit propusele Vivanatura , sunt foarte incantata si multumita de cele doua creme

@ Mihaela:
Am trimis datele tale sponsorului acestui concurs. Te rog sa revii aici pe blog sa-mi spui ce parere ai despre produsele primite, dupa ce apuci sa le folosesti de 3-4 ori.

Va multumesc pentru participare si va astept cu mare drag pe blog, sa stam de vorba si sa ne relaxam cu informatii care ne pot face viata mai frumoasa.

Stop joc!

Buna dimineata! Multumesc tuturor fetelor pentru participare. Iata si castigatoarea, trasa la sorti de random.org:

List Randomizer
There were 17 items in your list. Here they are in random order:

mihaela ,valcea

Ada, Sibiu
Alexandra
Kria, Bucuresti
Flory, Bucuresti
Madalina M, Pitesti
Neagu Ecaterina Alexandra
Nicole, Bucuresti
Mihaela E.
Cristina Maria
Florenta Georgeta
Stefana
Elena Nedelcu
Madalina Spinu
adriana,pitesti
neli,bucuresti
Vera

Timestamp: 2015-08-31 05:52:33 UTC

O rog pe Mihaela sa-mi trimita pe e-mail datele ei de contact – nume complet , adresa si numar de telefon – pentru a le trimite sponsorului.

Va astept in continuare la alte concursuri pe blog, la care sper sa adun mai multe premii.
Sa aveti o saptamana excelenta!

Alexandra

Recunosc ca ma las influentata de reclamele la produsele noi de exemplu, dar doar in sfera alimentelor (biscuiti noi, ciocolata noua, d-astea). In marketingul produselor cosmetice nu prea cred, sunt firme al caror marketing agresiv deja imi provoaca repulsie.

Din acest motiv, pe de o parte ma bucur ca Vivanatura s-a facut mai intai cunoscuta prin calitatea exceptionala a produselor (am o serie de preferate), dar mi-ar placea ca mai multa lume sa cunoasca aceasta firma minunata

Florenta Georgeta

Este adevarat. In cazul meu, reclamele reprezinta un adevarat factor de decizie atunci cand imi achizitionez produsele cosmetice. Totusi, decizia finala o iau abia dupa ce testez produsul in magazin.

Vera

Reclamele ma influenteaza foarte mult in alegerea produselor cosmetice.

De multe ori, dupa ce am vazut o reclama intr-o revista, am fost curioasa sa citesc mai multe despre respectivele produse si in final am ajuns sa le cumpar.

De regula, nu cumpar un produs despre care nu stiu nimic, de care nu am auzit niciodata. De ce as face-o ? :-??

Cele mai incantatoare reclame pentru mine sunt mostrele. ( sunt tot un fel de reclama, nu ? ). Incerc produsul, vad cum miroase, cum se aplica, cat rezista, cum mi se potriveste mie personal.

neli,bucuresti

Eu sunt un pic pe invers : ca cat e mai agresiva reclama, cu atat ma inversunez sa nu o cumpar .. am cateva marci de care am fost multumita si pe acelea le folosesc; nu ma atrag experimentele .

Flory, Bucuresti

In ceea ce ma priveste, reclama unui produs nu este importanta, dar conteaza daca produsul este cat mai natural si netestat pe animale, asa ca sunt fidela unor anumite marci.

Madalina Spinu

Pentru mine nu e importanta reclama sau marca unui produs pentru ca de ani de zile am marcile mele preferate la toate produsele cosmetice, stiu ce mi se potriveste si nu imi doresc achizitioanarea unui produs de proba. Consider ca am depasit acel moment. Sunt deschisa spre nou doar atunci cand vine vorba de o categorie de produse noua de care am nevoie. Pentru restul insa stiu ce e mai bun. Pupici

Madalina M, Pitesti

Si pentru mine reclamele au un rol foarte important in alegerea unui produs cosmetic, in primul rand, pentru ca acesta este modul in care aflu de acel produs. Daca modul in care este prezentat imi starneste curiozitatea, cu siguranta voi merge sa il testez si voi cauta informatii despre el pe bloguri, mai ales pentru a vedea rezultatele utilizarii lui. Iar daca acestea m-au convins, il voi cumpara. Cu siguranta, daca se intampla sa nu fiu multumita, nu il voi achizitiona a doua oara.

Elena Nedelcu

Multumim pentru concurs! Sper ca da data aceasta norocul sa.mi surada! Pentru mine reclama conteaza foarte mult pentru ca ea imi confera siguranta produsului cumparat. Am incredere cel mai mult in recomandarile persoanelor apropiate iar atunci cand caut un produs anume, internetul ma ajuta sa iau decizia corecta.

Nicole, Bucuresti

Pentru mine reclama nu conteaza, din contra, daca vad o reclama agresiva chiar devin iritata de produs, iar din indelunga mea experienta cu produsele cosmetice de cele mai multe ori cele de slaba calitate primesc foarte multa publicitate, in schimb sunt fidela unor anumite branduri, iar daca rar ma tenteaza un produs nou de la vreun alt brand caut reviewuri, detalii, tot ce pot sa gasesc despre acel produs si daca m-a convins abia atunci il cumpar.

mihaela ,valcea

reclama la diferite produse ,fie ele produse cosmetice ,medicamente etc ,are un mare impact asupra publicului cu siguranta

adriana,pitesti

Eu ador produsele viva natura,le cunosc de ani buni,am si uitat nr lor si le cumpar (si pe altele, tot romanesti fara reclama) cu mare bucurie ca-s minunate si romanesti iar acum,in 10 min urmeaza sa-mi aplic o masca de argila si trandafir (pe cuv de onoare) pt ca mi-am cumparat acum o sapt din DM unde le-am gasit la un super pret :-) nu m-ar deranja sa am stoc :-)

Cristina Maria

In ceea ce ma priveste, nu prea dau importanta reclamelor, mai ales celor agresive.
Mai degraba sunt atenta la ingrediente si de ceva vreme, prefer sa iau produse romanesti cat mai multe, am mare incredere in ele. Printre firmele producatoare de cosmetice de la noi din tara am incercat si VivaNatura, masca cu argila si trandafir, crema de par cu petrol si crema de corp. Mi-au placut tare mult si consider ca se promoveaza intr-un mod placut si au ambalaje tare dragute!

Mihaela E.

Reclama conteaza initial, pana ce aflu despre produsul care ma intereseaza. Ulterior am informez in primul rand de pe site-ul producatorului/distribuitorului despre ce contine produsul respectiv. Fiind vorba de creme ma intereseaza in special sa contina produse naturale, fara parabeni. Apoi verific pe diverse bloguri etc ce se comenteaza despre acel produs. Deabia apoi il cumpar. Nu cumpar niciodata inainte de a-mi face o opinie bazata pe experienta altora.

Ada, Sibiu

Viva Natura e o marca foarte buna, am incercat-o deja. Merita sa aveti incredere!
Am ajuns la varsta la care nu prea mai cred in reclame. Cand aflu despre un produs din reclama, caut pareri pe internet, pe youtube, forumuri sau de la prietene. De obicei, daca reclama la TV sau media e mult prea mare, ma cam abtin. Prefer cosmeticele de la magazinele naturiste, cele cu nume necunoscute. Acolo stiu ca banii merg pe produs si nu pe hartie glossy, salariul vedetutei la moda sau taxa radio.

Reclama conteaza uneori cand cumpar un produs prima oara…sau pana apuc sa il testez….altfel eu una nu prea tin cont de reclama….

Neagu Ecaterina Alexandra

Din punctul meu de vedere, reclama este importanta pentru alegerea unui produs cosmetic. La reclama ma refer la tv si internet. Din pacate marketing-ul face totul in ziua de astazi. Si aici ma refer la absolut toate aspectele pentru ca este adevarat, imaginea vinde. In opinia mea, pentru mine un produs cosmetic este bun atunci cand este profesional. Este adevarat ca pretul e mai ridicat decat al celorlalte produse dar calitatea desavarsita este un avantaj care conduce. Pe de cealata parte, in costul produselor “comerciale” intra costurile pentru marketing, ceea ce face in definitiv sa cumperi reclama nu produsul. In concluzie, cosmeticele cu adevarat bune nu au nevoie de o reclama.

Stefana

Din fericire, oferta de produse cosmetice este foarte mare, asa ca reclama are, de multe ori, un rol decisiv in alegerea acestora, cel putin pentru mine. Cred ca cele mai importante sunt reclamele de la TV si cele din revistele glossy, aceste fiind cele mai “vizibile” si cele care ma determina sa merg in magazin (macar) pentru a le testa sau a afla cat costa.