PAREREA MEA

Va sunam pentru feedback

Sfaturi pentru feedback de la clientiZilele trecute am primit un apel telefonic de la RDS&RCS prin care doreau sa stie daca am probleme cu linia telefonica oferita de ei. Evident, fiind la birou cand au sunat, lucrand la un proiect, nu numai ca m-au deranjat dar le-am spus ca nu-mi vine nimic in minte in momentul acela.

Eram concentrata la cu totul alte probleme, iar gandul nu mi-a fugit deloc la intrebarea tipului de la client service. Probabil ca am lasat impresia ca totul este in regula cu serviciile telefonice oferite de ei, insa m-au luat pe nepregatite.

La cateva momente dupa ce am inchis telefonul, mi-am amintit niste probleme pe care as fi vrut sa le discut cu ei. Insa era prea tarziu.

Aceasta experienta mi-a adus aminte cat de usor este sa afli opiniile consumatorilor, daca o faci cum trebuie. Am si cateva sfaturi pentru cei din echipele din departamentele Servicii cu Clientii:

  • Nu intreba clientul la telefon daca are de facut vreo plangere sau observatie. Nimeni nu stocheaza in memorie probleme pe care sa le discute in cazul in care suna cineva de la firma furnizoare;
  • Apelul telefonic, pentru eficienta, ar trebui urmat de un e-mail sau fax in care sa trimiteti un formular / chestionar prin care clientul sa-si spuna problemele;
  • Ca regula de baza, problemele se discuta atunci cand apar si nu ulterior. De aceea, fiecare companie ar trebui sa puna la dispozitia clientilor toate metodele prin care ei sa va contacteze in cazul in care apare o problema: e-mail, formular pe site, numar de telefon, numar de fax si adresa de corespondenta. Sau un scurt formular atasat produsului sau serviciului cumparat, pe care clientul sa-l aibe la indemana si sa-l poata completa dupa ce foloseste produsul (dupa cum stim, prima impresie conteaza).

Sper ca aceste sfaturi sa ajunga la urechile / ochii celor interesati si sa-i ajute in colectarea opiniilor clientilor, daca acestea conteaza cu adevarat.

0
  • Lasa un comentariu

Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

cartepedia.ro astratex.ro elefant.ro

Adresa ta de e-mail ramane confidentiala. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.


:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Articolul are 1 comentariu aprobat pana acum.

Ce nu este in regula cu cele de mai jos?

Considerati ca apartenenta la ClubAfaceri.ro este benefica pentru dumneavoastra?
( ) Deloc
( ) Este benefica
( ) Cu adevarat benefica

Hint: Optiunile … cu adevarat inteligente 8-}