Reviste pentru barbati cu stil [2015-2016]
Dupa o lunga pauza, m-am gandit sa continui articolul destinat revistelor pentru barbati, in principal pentru ca si eu le citesc. Imi plac!
Desi nu am avut timp sa scriu acest articol, am fost in continuare cu ochii pe reviste. FHM si GQ Romania si-au incetat aparitia pe piata romaneasca de presa. Astfel, barbatii nu au ramas cu prea multe titluri la indemana: Esquire Romania, Men’s Health, suplimentele ELLE MAN, Cosmo MAN si TABU MAN. Mai este si Playboy, insa aleg sa nu o prezint aici, nu cred ca intereseaza vreo cititoare a blogului.
Sotul meu nu citeste reviste, nici d-ale mele nici pentru el, desi am de ambele prin casa. Cand mergem la plaja si lenevesc citind, ii mai arat un articol sau o poza si-i cer parerea. Atunci da, se arunca la discutii, insa nu ar pune mana din proprie initiativa pe o revista sa o citeasca sau macar sa o rasfoiasca (poate doar in sala de asteptare de la dentist, daca ramane fara baterie la telefon si ceea ce da la TV nu-l intereseaza deloc).
Eu v-am spus de al meu, acum e randul vostru sa-mi spuneti de al vostru: cum citeste barbatul vostru reviste? Si de care? Ii place sa comenteze articolele?
Eu revin la bunul obicei de a vi le prezenta, cumulate pe 2015 si 2016, plus detalii despre noutatile din domeniu. Va puteti abona la comentarii chiar daca nu comentati, doar ca sa primiti pe mail mesaje cand pun noutatile pe blog.
Lasa un comentariu la acest articol sau un trackback de pe site-ul tau.
You can leave a comment, or trackback from your own site.
-->
Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!
Oficialii Burda confirmă: Esquire își încetează apariția
Burda Romania evalueaza permanent oportunitatile pietei media din Romania si incearca sa se adapteze la cerintele clientilor, indiferent ca vorbim despre cititori sau advertiseri.
Ultimii ani au aratat o concentrare a interesului si a bugetelor de publicitate catre anumite zone de continut in detrimentul altora, iar Burda Romania a decis sa investeasca in acele segmente de piata cu potential de crestere.
Prin urmare, editia de primavara a revistei Esquire a fost ultima publicata de Burda Romania, urmand ca eforturile noastre sa se indrepte catre celelalte produse din portofoliu, dar si catre produse noi.
Revista Esquire, dedicată bărbaților, a intrat în România în septembrie 2007, ca parte a grupului Sanoma Hearst România. Publicația a apărut inițial în fiecare lună, iar din 2010 a devenit trimestrială. În 2013, compania Sanoma, cu toate titlurile din portofoliu, a fost cumpărată de Burda România.
Cele mai recente date de vânzări, postate de site-ul Biroului Român de Audit al Tirajelor, arată că Esquire a avut o medie de 5.360 de exemplare vândute în luna aprilie, ultima apariție a publicației.
Noi avem o revista pe care ne “batem” mereu: Science World. In rest nu prea citeste reviste dedicate barbatilor insa in concedii cand nu are incotro si se plictiseste mai pune mana pe cate o Marie Claire si comenteaza non stop, in special paginile cu advertoriale sau cele care prezinta diverse produse