SUPERBLOG

Cateva pareri despre website-ul Vilei Alpin din Straja

Vila Alpin din Straja, opinii siteIncet-incet miroase a iarna. Chiar daca vremea se face tot mai rece, umeda si intunecata, parca tot nu putem sta numai in casa in fiecare weekend. Si plimbarile prin mall-uri si centre comerciale pot fi interesante, te cam saturi si de astea la un moment dat. Vrei aer curat si oxigenat (din acela care te face sa stranuti cand inspiri mai profund), vrei sa cunosti oameni noi si veseli, vrei sa te plimbi printre copaci sau pe o pajiste, vrei sa scapi de grija gatitului sau pur si simplu vrei sa te rupi de tot ce inseamna casa.

Eu, cand merg la munte sau la mare, la hotel sau la pensiune, nu vreau sa ma simt ca acasa. Stiu ce am acasa si tot acolo ma intorc dupa ce se termina sejurul. Vreau altceva, mai frumos si mai bine decat acasa. Vreau un stil relaxat si ordonat, acasa am jucarii si haine aruncate peste tot. Vreau decoratiuni ca in revistele nemtesti fara sa ma intereseze cine le sterge de praf sau cat de greu a fost sa fie montate. Vreau sa vad multe flori la ferestre si arbusti decorativi ca in statiunile montane austriece si sa-mi doresc sa le am si eu acasa.

Nici la restaurante nu vreau sa mananc ca la mama acasa. Vreau sa incerc preparate noi pe care sa-mi doresc sa le gatesc si acasa (de cate ori ati cerut reteta unui bucatar de la restaurantul unei vile sau unui hotel?). Vreau sa beau vin produs local si sa gust fructe si legume de la gradinarii din zona. Vreau sa savurez o mamaliga cum nu am mai mancat pana acum (am vazut ca sunt diverse retete specifice anumitor zone ale tarii) sau un mujdei de usturoi care sa ma imunizeze pe viata. Asta este o mare oportunitate a pensiunilor si hotelurilor din Romania – pot incuraja fermierii si gradinarii din zona lor sa furnizeze produse gustoase si obtinute prin metode cat mai apropiate de standardele BIO.

Cu astea in minte, intotdeauna aleg cazarea dupa website-ul pe care-l are. Daca are un site de prezentare convingator si ingrijit, atunci e clar ca cei de acolo se ocupa cu adevarat de afacere si sunt interesati de multumirea clientilor. Daca totul e lasat la voia intamplarii si se multumesc cu turistii care le trec pragul din intamplare, atunci caut in alta parte. Am vazut destule locatii de genul asta si m-am lamurit asupra serviciilor si produselor oferite.

Sa luam, de exemplu, site-ul Vilei Alpin din Straja, judetul Hunedoara. Daca vreau sa-mi petrec cateva zile in aceasta zona si sa ma cazez la ei, intru pe site-ul vilei si arunc un ochi la ceea ce conteaza pentru mine si familia mea:

  1. Conditiile de cazare. Ma intereseaza cat de mari sunt camerele si daca au mocheta, parchet ori gresie pe jos. Observ ca Vila Alpin are camerele amenajate cu parchet pe jos, ceea ce e ok cand ai copil mic si umbla descult sau sta pe jos sa se joace. Ma mai uit daca in camera este frigider, cum este baia dotata si daca exista balcon sau nu.

    Se cunoaste imediat daca amenajarea unei unitati de cazare a fost facuta de proprietar dupa propriile gusturi si viziuni sau de catre o echipa specializata in decoratiuni interioare specifice turismului. Eu as investi in serviciile unei echipe care are experienta si viziune ce cu siguranta vor aduce experienta turistului la un alt nivel. Dupa cum am spus, la pensiune sau hotel nu vreau sa ma simt ca acasa, ci vreau sa vad ca echipa de management s-a straduit ca eu sa ma simt bine si sa experimentez specificul zonei.
    Sugestie: pozele de pe site cu camerele ar trebui organizate intr-o galerie pe care sa o poti rasfoi, nu doar o insiruire de poze.

  2. Facilitatile pentru copii. Foarte putine hoteluri si pensiuni acorda atentie acestui aspect desi sunt foarte multe familii cu bebelusi si copii mici care-si fac mini-vacantele in tara. As vrea sa stiu daca exista un loc de joaca pentru copii, daca la restaurant sunt tacamuri si vesela speciale pentru ei (copiii sunt atrasi de tot ceea ce este nou), daca se pune la dispozitie patut sau scaun pentru masa sau scaunel pentru baie pentru ca cel mic sa ajunga mai usor la chiuveta si sa se spele fara sa-si ude manecile (e atat de neplacut cand se intampla asta … cred ca mamicile ma inteleg). Chiar si parintii care-si lasa copiii in cantonament la Straja vor sa stie despre facilitatile oferite copiilor lor.
    Sugestie: un meniu pe website dedicat facilitatilor pentru copii. Ar ajuta foarte mult parintii sa se decida si cu siguranta ar atrage mai multe familii. Mesajul este clar: facilitati pentru copii inseamna parinti mai relaxati si mai multumiti de sejurul la Straja.
  3. Conditiile din restaurant. Aici cred ca toata lumea urmareste curatenia si amenajarea locului (nimanui nu-i place sa manance la ingramadeala sau in fum de tigara sau cu miros greu iesind de la bucatarie). Eu vreau sa stiu ce facilitati sunt pentru copii (dintre cele mentionate mai sus), cum arata bucataria in care se gateste si ceva detalii despre bucatar(i). Restaurantul ofera micul dejun inclus in pret sau la cerere? Are un meniu de post bine pus la punct pentru cei care tin post in zilele in care stau pe acolo (bucataria de post romaneasca este mai gustoasa si mai variata decat crede lumea)? As vrea sa stiu cu ce furnizori se lucreaza, daca ingredientele provin din gradinile si fermele din zona sau sunt luate de la supermarket.
    De exemplu, daca mananc la restaurant un cascaval afumat foarte gustos, vreau sa cumpar si pentru acasa o bucatica deci ma intereseaza sa am aceasta optiune. Sau sa pot cumpara un vin bun din zona ori niste fructe/legume cu gust romanesc.
    Sugestie: pozele de pe site cu felurile de mancare nu ma atrag deloc. Gratar de piept de pui cu cartofi prajiti pot manca la orice crasma de pe marginea drumului. Vreau sa vad ceva care sa-mi faca pofta, mancare specifica zonei. Servetelul prins intre dintii furculitei inseamna ca cineva a atins furculita aia si nu mai este curata si pregatita pentru a fi folosita pentru mancat; eu as sterge furculita cu o un servetel umed din geanta pentru ca sigur nu mai este igienizata. De asemenea, as dori sa vad cateva impresii ale clientilor despre mancarea si conditiile din restaurant.
  4. Spatiul de relaxare. Dupa ce vizitezi toata ziua sau faci schi in Straja, vrei sa te relaxezi. Iei cina, dar nu vrei sa-ti petreci seara in camera. Sa stai la restaurant e cam neplacut pentru altii care vor sa manance in locul tau dar si pentru ca atmosfera nu este cea prielnica destinderii. Cat poti sa stai pe un scaun la masa si sa te simti bine? De aceea cred ca ar trebui amenajat un spatiu cu semineu, canapele si masute unde se poate bea ceva de la bar iar lumea sa citeasca sau sa joace carti sau table (puse la dispozitie chiar de pensiune) sau pur si simplu sa socializeze, cu muzica in surdina.
    Sugestie: din frunzarirea site-ului nu mi-am dat seama daca exista un astfel de loc. Daca el exista, ar trebui prezentat, este un avantaj fata de alte locatii de cazare din zona. Daca nu exista … echipa de management poate lua in considerare si acest lucru.
  5. Impactul asupra mediului. Ma intereseaza sa stiu daca pensiunea recicleaza ambalajele ce raman in urma servirii turistilor. Daca o face, deja creste in ochii mei. Daca nu … rusinica! Traim intr-o lume in care reciclarea conteaza. De asemenea, as vrea sa stiu daca se face compost natural din resturile alimentare; nu prea ma pricep la acest subiect, insa cu siguranta se poate face ceva. Internetul este plin de resurse in acest sens.
    Sugestie: cred ca este o idee buna sa va implicati in reciclare si refolosire. Si mandriti-va cu asta pe site, prin poze si prezentarea activitatilor de reciclare. Turistii vor fi impresionati.
  6. Parerile turistilor sunt cruciale in atragerea de noi clienti. Intotdeauna sunt cautate de viitorii clienti si, daca nu le prezentati pe site, le vor citi cu siguranta in alta parte. Opiniile sunt foarte usor de obtinut de la turisti, trebuie doar ca cineva sa se ocupe de asta si sa puna la punct o mica strategie de adminstrare a lor.
    Sugestie: un meniu pe site dedicat exclusiv parerilor turistilor, cu cateva detalii despre ei, asa cum sunt pe site-urile specializate in rezervari.

Sper ca toate aceste idei si pareri sa fie de folos celor de la Vila Alpin din Straja. Daca nu … macar altor pensiuni si hoteluri care vor sa-si imbunatateasca serviciile oferite turistilor. Intotdeauna cel mai bun castiga, nu-i asa?

P.S. Acest articol participa la a 20-a proba a concursului online pentru bloggari Super Blog 2013. Sa fie cu noroc!

0
  • Lasa un comentariu
Lasa un comentariu la acest articol sau un trackback de pe site-ul tau.
You can leave a comment, or trackback from your own site.
-->
Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

libris.ro answear.ro melkior.ro

Adresa ta de e-mail rămâne confidențială. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *.

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Acest articol are niciun comentariu aprobat până acum.