DE STIUT

5 lucruri despre serviciile de curierat

Servicii de curierat rapid Evolutia economiei a adus noi oportunitati pentru dezvoltarea firmelor de curierat. Acum putem cumpara aproape orice online (Stii tu ceva ce nu poate fi cumparat online?) si livrat la usa noastra. Tot mai multe afaceri se muta in mediul online ceea ce face ca cererea pentru serviciile postale si de livrare sa fie tot mai mare.

In calitate de client, este important sa stii cum functioneaza firmele de curierat, care sunt regulile si la ce sa te astepti de la ele. Atunci cand cumperi online un produs sau un serviciu, pretul platit include si serviciul de livrare. Chiar daca prinzi o oferta cu costuri de livrare zero, cineva tot iti aduce coletul la usa si va fi platit pentru prestarea acestui serviciu.

  1. Magazinele online colaboreaza si inchieie contract cu o firma de curierat aleasa. De curand, firma de curier rapid Sameday Courier a cooptat ca actionar majoritar magazinul online eMAG. Asta inseamna ca livrarile comenzilor facute de clientii eMAG vor fi facute de Sameday Courier, ceea ce va implica dezvoltarea accelerata a serviciilor premium de curierat la nivel national prin investitii in tehnologie, retea si echipa.
  2. A devenit standard in industrie sa primesti un SMS atunci cand coletul este inregistrat la curier, are un numar de AWB (air waybill) si se stie ziua si intervalul orar in care va fi livrat. AWB-ul poate fi folosit de client pentru a verifica in ce statiu de livrare este coletul si este cel mai util in livrarile internationale.
  3. Serviciile variaza in functie de viteza de livrare si greutatea coletului. De regula, curierul ofera doua optiuni pentru livare: standard si express. Costul livrarii este negociat intre magazinul online si firma de curierat, intotdeauna in avantajul clientului care trebuie motivat sa cumpere din mediul online prin costuri de livrare rezonabile.
  4. Termenul de livrare este in factor major in diferentierea serviciilor de curierat. Curierul Sameday a ales sa se specializeze in livrari in aceeasi zi si chiar in dezvoltarea serviciiului premium de curierat de livrare in 2 ore in mai multe orase din tara.
  5. Ambalajul este foarte important. Rolul lui este sa protejeze continutul dar si sa ofere o etichetare cat mai corecta si completa. Produsele din cutie nu trebuie sa se miste si sa se loveasca de peretii cutiei, de aceea se folosesc tot felul de materiale de umplutura. Unele firme de curierat ofera chiar ele optiunea pentru ambalare, ceea ce este foarte convenabil atat pentru client cat si pentru magazinul online caci ei stiu cel mai bine ce si cum sa respecte regulile de ambalare.

Care este cea mai pozitiva experienta avuta in ultima vreme cu o firma de curierat?

0
  • Lasa un comentariu | Comment on this
  • Trimite articolul pe Yahoo Messenger

Despre autoarea blogului

 

Telekom.ro kurtmann.ro orange.ro

Adresa ta de e-mail ramane confidentiala. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.


:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Articolul are zero comentarii aprobate pana acum.