REVISTELE LUI 2008

Oglinda, oglinjoara, care-i cea mai glossy din tara?

3. Bolero este in continuare in top, cu un varf al vanzarilor in luna Noiembrie, cand a avut cadou farduri de ochi duo iar pe coperta a fost Adela Popescu.

Aproape de Bolero este Joy,  care s-a bucurat de glorie in luna Iulie, cand a avut cadou tricoul Dove Fresh si a avut-o pe coperta pe Sarah Jessica Parker.

Glamour a avut varful din intreaga grupa in luna Februarie, cand a avut cadou farduri de ochi.

Viva are cadou numai DVD-uri cu filme, deci nu prea conteaza cadoul aici. Totusi, s-a vandut cel mai bine in luna Aprilie (nu am info despre cine a fost pe coperta atunci).

In final, Look!, revista de shopping, a avut varful in vanzari in luna Octombrie, cand nu a avut cadou iar pe coperta a fost Cristina Cioran.

Bolero - Joy - Glamour - Viva - Look!

Pages: 1 2 3 4 5 6

0
  • Lasa un comentariu
Lasa un comentariu la acest articol sau un trackback de pe site-ul tau.
You can leave a comment, or trackback from your own site.
-->
Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

libris.ro answear.ro melkior.ro

Adresa ta de e-mail rămâne confidențială. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *.

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Acest articol are 3 comentarii aprobate până acum.
Flatfy

Deci care e ideea? Cine e cea mai glossy din tara?

miha

sunt deacord cu monica . cum e si marie claire care se adreseaza femeilor care vor sa aibe habar ce se intampla in lume sau altele gen cosmopolitan care nu are articole atat de complexe ci mai mult generalizate. :|

Depinde si de publicul tinta. Cosmopolitan este o revista foarte bine vanduta deoarece se adreseaza tinerelor. Si in ciuda articolelor proaste de genul “Cum sa afli daca te minte in 10 pasi”, este cumparata. Mai punem la socoteala si ca prezinta haine si cosmetice accesibile tinerelor care nu au un job, care sunt studente/eleve.
Elle e altceva. Elle nu are nevoie de insertii. Se adreseaza altui segment, femeii cu o anumita pozitie sociala, cu un anumit grad de cultura, care vrea sa citeasca niste texte bune si nu fel de fel de prostioare.