PAREREA MEA

O colectie cum nu a mai fost alta

Colectia de designer pentru cititoarele revistei StoryA fost Story Designers Collection. Mult asteptata si promovata. 4 designeri romani si 4 produse. Create de ei? Mai mult sau mai putin. Raspunsul la intrebarea “Cu ce tentam publicul roman feminin iubitor de moda?” a fost: O geanta, un tricou cu mesaj, o esarfa in degrade si o pereche de colanti capri negri.

Si pe blogul meu dar si pe site-ul story.ro au aparut replici imediat dupa aparitia la chioscuri a primului obiect al colectiei. Fetele se asteptau la mai mult.  Nu stiu ce succes a avut aceasta campanie, insa scopul ei cred ca a fost mediatizarea designerilor romani si nu cresterea vanzarilor revistei Story.

Intr-un top absolut personal, cele 4 obiecte mi-au placut in urmatoarea ordine: poseta Mihai Albu (o am pe rosu), esarfa Razvan Ciobanu (pe gri, e finuta), tricoul Catalin Botezatu (l-am purtat la mare si am intors cateva priviri ;;) ) si colantii Irina Schrotter.  Colantii m-au dezamagit cel mai mult, dar tot am sa-i port, le gasesc eu un outfit pe care sa-l completeze.

Sincer, am crezut ca vor fi niste produse din colectiile designerilor care nu s-au vandut si de care vor sa scape. Dar nu, au fost facute special pentru campania asta. Nu stiu daca a fost mai bine asa sau nu. Din ceea ce am inteles eu din comentarii, a dezamagit calitatea si nu designul. Cititoarele se asteptau la produse de designer cu renume, la calitate de nota 10 si nu la produse care arata ieftin. Desi designerii nu fac produse in cantitati mari, nimeni nu se astepta ca M.A. sa faca cu mana lui 5.000 de genti pentru revista si nici I.S. sa croiasca 5.000 de colanti; dar nici solutia de compromis nu a fost buna – mult si ieftin, cititoarele ne cumpara oricum. Eu sunt de partea cealalata a baricadei si am retinut clar: decat ieftin si prost, mai bine deloc. |DA|

Mi-ar fi placut ca fiecare articol al colectiei sa fie insotit de un catalog al designerului cu propunerile sale pentru sezonul toamna-iarna 2010-2011, poate si un scurt bio, sa-l cunoastem mai bine.

Una peste alta, nu cred ca aceasta campanie este un esec si sper sa mai fie astfel de campanii, dar cu alti designeri, chiar si cu bijutieri. Sau, ca tot se apropie sfarsitul de an, sa se lanseze o serie de agende si calendare concepute de designeri romani. Mi-ar placea un calendar cu cele mai frumoase rochii, accesorii si outfit-uri propuse de designeri romani pentru anul 2011.

Si un mic poll pentru voi, ca sa clarificam preferintele citioarelor:

Ce articol din Story Designers Collection ti-a placut cel mai mult?

[View Results]

Loading ... Loading ...

Concluzie: Care credeti ca sunt invatamintele trase din aceasta campanie Story Designers Collection? Va doriti sa mai fie o campanie de acest gen?

0
  • Lasa un comentariu
Lasa un comentariu la acest articol sau un trackback de pe site-ul tau.
You can leave a comment, or trackback from your own site.
-->
Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

melimeloparis.ro answear.ro librariadelfin.ro

Adresa ta de e-mail rămâne confidențială. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *.

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Acest articol are 6 comentarii aprobate până acum.

Da si eu apreciez franchetea lui…
Mie sincer mi se pare un esec aceasta campanie – ce rost are sa faci 40.000 de genti in China si sa scrii MA pe ele daca tu esti designer exclusivist?
Nu inteleg cu ce ii ajuta pe cei 4 designeri aceasta campanie doar ii trage in jos…
my 2 cents!

O.

Comentariul lui M Albu este de admirat. Chiar m-a facut sa il apreciez pentru franchete si pentru felul in care gandeste.

Eu i-am invitat pe toti 4 designeri sa comenteze insa numai dl. Albu mi-a raspuns, chiar in aceeasi dimineata. Mai astept, desi cred ca degeaba.

@ Deea: Ce nu-ti place la comentariul dlui. Albu? Mie mi se pare sincer.

Cristina, Mures

Interesant raspunsul domanului Albu.
Oricum, eu nu am cumparat nici un numar al revistei :P

Deea

Nu pot sa cred…chiar a raspuns el asa?Ridicol…daca tacea filozof ramanea |NU| |NU| |NU| |NU| |NU|

I-am lansat dlui Albu pe Facebook invitatia de a comenta acesta campanie din perspectiva sa si ma bucur ca a avut placerea si timpul de a raspunde.
Redau integral comentariul sau:

Buna ziua,
Am citit cu placere articolul, desi, s-au strecurat cateva erori. Produsele oferite in revista s-au executat in China in cantitati de 40.000 bucati de fiecare. Designerii doar au propus modelele de baza si acestea au fost interpretate de “meseriasii” chinezi in asa fel incat sa iasa un pret cat mai mic ,probabil 1 Euro de produs.
Spre exemplu plicul meu a fost un mare succes al anului trecut ,era mult mai mare si exceptional lucrat din materiale nobile,cel oferit in revista a fost o replica mai putin reusita din vinilin,dar interesanta ,mai ales in ideea promovarii campaniei si bineanteles, a revistei .
Din cate stiu revistele care au avut plicul s-au vandut toate si acesta este un lucru minunat pentru mine si desigur si pentru Sanoma.
Inseamna ca multe cititoare au dorit un produs MA la un pret modic. Desi este tetant sa ai vanzare pe cantitate, probabil asa se si fac averile, brandul MA nu isi propune sa intervina pe mass-market ci va ramane un brand exclusivist.
Toate brandurile celebre au mai multe linii, mai ieftine si mai scumpe , de aceea au ajuns asa de sus. La mine nici nu poate fi vorba! Tocmai asta este lectia: Am vazut ca se poate dar nu sunt dispus sa ma vand asa!
Va multumesc,
Mihai Albu