REVISTELE LUI 2018

Revistele lunii Septembrie 2018

Revistele lunii Septembrie 2018Iulie si August sunt lunile in care schimbam perspectiva asupra vietii noastre. Poate pare o afirmatie pompoasa, insa nu este. In aceste luni de vara ne detasam de munca, de griji, calatorim mai mult, cunoastem oameni noi, vedem cum traiesc altii si cum vad ei viata, traim experiente noi, facem cumparaturi si schimbam ceva in stilul nostru de viata.

Poate schimbarea nu este mare, dar nici nu trebuie sa fie, nu am sti ce sa facem cu ea. O scanteie este suficienta pentru a porni un lant de mici schimbari care se transforma intr-un bulgare de zapada rostogolit la vale.

Pentru mine, luna August, in special, este o luna de resetare. Nu fac prea multe lucruri programate, insa intern se petrec niste schimbari ale caror roade le culeg prin septembrie-octombrie. Dorm mai mult, sunt plecata de acasa mai mult, fac plimbari lungi, citesc mai mult si analizez pe indelete informatiile pe care le primesc.

Asadar, vine toamna si incepe scoala. Nu incetez sa ma mir de faptul ca, desi vara asta a fost diferita, a trecut la fel de repede la toate celelalte. In ultima perioada am tot spus ca acesti ani si urmatorii 10 (probabil) sunt cei mai frumosi din viata mea de familie. Aceasta perspectiva ma ajuta sa nu ma mai agat de nimicuri suparatoare si sa caut bucurie in orice moment petrecut cu familia.

Revistele lunii Septembrie aduc noutati si trenduri care pot completa schimbarile aduse de aceasta vara. Haideti sa vedem impreuna ce gasim la chioscurile de presa inainte ca toamna sa se instaleze pe meleagurile noastre:

Revistele,
ordonate cronologic
Coperta, cadoul & inserturile editiilor de SEPTEMBRIE 2018 Pretul, numarul de pagini & data aparitiei
ForbesLife Romania
[Supliment de lifestyle editat de Forbes Romania]
Cover Story: Business de top, la feminin
[Coperta: Mihaela Mitroi]
10,90 lei
28 Sept
Shape Magazine România

[Coperta: Elen Bass]

15 lei
13 Sept
Revista IOANA Plic cu praf de inghetata cu gust de vanilie sau ciocolata de la Dr. Oetker 6,99 lei
10 Sept
Oxygen Magazine România
[Inspiratie pentru viata]
Editia dubla Septembrie-Octombrie 2018

[Coperta: Brooke Ence]

5 lei
7 Sept
Dupa Afaceri Premium Cover story: Democratizarea luxului 30 lei
31 August
VIVA!
[O lume intreaga in VIVA!]
Ruj lichid Essence

[Coperta: Elena Udrea]
9,90 lei
31 August
Psychologies Magazine România
[Implineste-ti viata!]
Cartea Strigătul neauzit pentru sensul vieții, de Viktor E. Frankl

[Coperta: Roxana Lupu]

19,99 lei (9,90 lei)
31 August
Cosmopolitan România
[Seducatoare, puternica, feminina]

(Gasesti revista si in varianta digitala pe magzter.com/RO/Burda-Romania/Cosmopolitan-Romania/Lifestyle)

[Coperta: Lidia Buble]

8,99 lei
30 August
Harper´s BAZAAR România
[Thinking fashion]

(Gasesti revista si in varianta digitala pe magzter.com/RO/Burda-Romania/Harper’s-Bazaar-Romania/Fashion/)

[Coperta: Paris Jackson]

14,99 lei
28 August
FEMEIA.
[Revista femeilor care isi doresc mai mult]

(Gasesti revista si in varianta digitala pe magzter.com/RO/Burda-Romania/Femeia/Lifestyle)
8,99 lei
28 August
Marie Claire România
[Think smart, look amazing]
Moastra Lacome Genifique
(Gasesti revista si in varianta digitala pe magzter.com/RO/Burda-Romania/Marie-Claire-Romania/Fashion)

[Coperta: ]

10,99 lei
28 August
Avantaje România
[Ghidul complet al femeii moderne]
Carte de colorat pentru adulti (la alegere dintre diverse teme: Motive tribale, Mandale fermecate, Animale salbatice, Terapie orientala, Desene vintage, O gradina de vis)
+ Mostra lotiune de corp Elmiplant Supreme Hyaluronic (6 ml)

[Coperta: Cristina Calugaru]

9,90 lei
28 August
Burda Style Germania 14,99 lei
28 August
GLAMOUR România
[Adevarata. La fel ca tine!]
3 protej-slipuri Libresse + Mostra servetel parfumat Lancome La Vie est Belle

[Coperta: ]

10,90 lei
27 August
ELLE România
[Sexy, stylish, spirited]

[Coperta: Melanie Engels (Attitude Models)]

14 lei
130 pagini
23 August
Unica
[Pentru ca tu esti unica!]
Apa termala Ivatherm (100 ml)
+ Mostra LANCOME GENIFIQUE Advanced Serum 1 ml + Mostra lotiune de corp Elmiplant Beloved Vanilla (6 ml) + Mostra serum anti-age Ivatherm UNA (1 ml)

[Coperta: Irina Rimes]

13,99 lei (10,90 lei)
122 pagini
23 August

Acest simbol marcheaza cadourile recomandate de mine.
Revistele cu fundal gri nu au aparut inca la chioscuri, dar aici gasesti informatii despre ele.
Daca ai informatii despre reviste, mi le poti trimite pe e-mail la glossy [arond] lirc.ro (in orice marime si format). Le vei regasi in galerie & tabel in cel mai scurt timp.
Alte articole despre reviste: info reviste si reviste straine.

Galeria foto pentru copertile & cadourile revistelor lunii Septembrie 2018:

0
  • Lasa un comentariu
Lasa un comentariu la acest articol sau un trackback de pe site-ul tau.
You can leave a comment, or trackback from your own site.
-->
Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

melimeloparis.ro answear.ro librariadelfin.ro

Adresa ta de e-mail rămâne confidențială. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *.

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Acest articol are 43 comentarii aprobate până acum.

@ Elena:
Le primesti azi, curierul are si numarul tau de telefon.
Daca ai nevoie de AWB, da-mi un e-mail si ti-l trimit. Dar nu cred ca este cazul, nu am avut pana acum probleme cu Fan Curier.

Elena, Suceava

@Living :rose: . Sigur ca iti las adresa si numarul de telefon. Apreciez ca imi trimiti revistele si stiu sigur ca ma vor surprinde, mai ales cele din afara. Una dintre specializarile mele este jurnalismul si mi-ar fi placut sa lucrez la o revista dar nu e timpul pierdut ;-) . Cel mai bine cunosc engleza dar stiu si ceva spaniola(am fost receptionera doi ani la un mic hostel). Franceza am facut-o in scoala.
Multumesc inca o data si te asigur ca revistele vor fi citite din scoarta in scoarta :joy:

@ Alina:
Asa este, au anuntat si pe pagina de Facebook. Pana Martea viitoare vor tot anunta cate un produs.

@ Oana Maria:
Parca unele fete spuneau ca nu au mai primit ultima revista. Se livra prin posta, proasta idee din punctul meu de vedere. Cand am luat eu kit-ul din 3 editii cred ca am primit una sau doua. Una cel mai sigur, imi aduc aminte cum am gasit-o in posta bagata. Cred ca am iesit in casa la putin timp dupa ce a trecut postasul, altfel nu o mai gaseam.

@ Elena:
Pai sa stii ca ti le trimit, sunt articole interesante in ele din care ai ce invata. Te rog sa imi lasi pe e-mail adresa ta si numarul tau de telefon. Te anunt aici pe blog cand le las la curier.
FYI, Marie Claire UK Oct 2007 are 418 pagini iar Marie Claire FR Oct 2008 are 394 pagini.
De curiozitate: in ce limba dintre cele trei citesti cel mai bine?

Alina, Constanta

Fetelor, cred ca se pregateste un nou beauty kit MC. Am intrat chiar acum pe site-ul dedicat si vad ca au aparut ceva modificari pe el: scrie ca va putea fi comandat din 26 septembrie, iar primul produs anuntat este o crema de la La Roche Posay.

Oana Maria

Buna fetelor,
Apropo de marie claire….ati mai primit revista nr 3 din ultimul beauty kit????

Elena, Suceava

Wow Living :). Daca zici ca nu iti mai trebe, le poti trimite pe toate. Am facut o pasiune subita pentru Marie Claire, habar nu am de ce ;-)

@ Elena:
Buna! M-am uitat si eu prin teancul de reviste vechi de care vad ca nu ma pot desparti (dar o sa ma enervez odata si le duc pe toate la reciclat) si am gasit urmatoarele numere Marie Claire:
– Octombrie 2008, editie franceza
– Octombrie 2007, editie UK, cu Angelia Jolie pe coperta
– Iunie 2012, editie spaniola
– Martie 2015, editie romaneasca, coperta cu un fotomodel
– Iulie-August 2015, editie romaneasca, cu Iulia Cirstea pe coperta (un fotomodel, cred)
– Martie 2018, editie romaneasca, coperta cu un fotomodel
– Aprilie 2018, editie romaneasca, cu Reese Whitherspoon pe coperta

Te rog asa imi spui daca te intereseaza ceva dintre astea. Ti le trimit fara nici un cost, doar curierul.

Elena, Suceava

Buna Dana, sper sa gasesti ceva :yes: . Sint un pic defazata la faza asta cu revistele glossy..in sensul ca mi le doresc dupa ce au disparut de pe tarabe :wacko: . Am o mica colectie si de numere vechi, ma putin din cele noi. Pe acestea din urma le cumpar doar daca au un cadou mai special :) . Elle a fost revista mea de suflet dar acum caut altceva ;;) , sper sa si gasesc. Imi pare rau ca Glamour va disparea de pe piata, o citeam des. Asta e. Toate bune :rose:

Dana, Iasi

@Elena, Suceava

Buna Elena. Am eu numere mai vechi de la Marie Claire. Caut cand ajung acasa si te anunt sigur daca am aceste numere

Elena, Suceava

Buna fetelor :). Cine ar putea sa ma ajute, la un pret decent, cu niste numere mai vechi lae revistei Marie Claire?! Respectiv revistele cu Zooey Deschanel si Amber Heard pe coperta si numerele din septembrie 2015, noiembrie 2016 si februarie 2018. Multumesc anticipat :).

cojocaru

Mulțumesc pentru informații. :) Am luat azi revista Viva cu un ruj lichid essence nr .02 , parcă. O nuanța plăcută, un roz pal.

@ Elena:
A mai intrebat cineva de beauty kit-ul de la Marie Claire, insa nu am gasit informatii. Pe site prezinta ultima cutie pusa la vanzare pe 26 Mai, iar pe pagina de Facebook nu am vazut nimic anuntat in aceasta directie. Mai asteptam putin, probabil ca lumea se mobilizeaza mai greu dupa vacanta.

Munteanu Elena

Rujul din revista VIVA este lichid. Ceva noutati despre kit-ul de toamna Marie Claire nu stie nimeni? M-ar interesa sa aflu cand pot sa il achizitionez, il astept! O zi buna!

cojocaru

Tocmai ce m am întors de la Slănic Moldova. A fost super relaxant! Mi a plăcut mult. De mare eram sătulă. Vroiam sa mg la munte. Rujul dîn revista Viva este lichid sau stick ?

Bine v-am regasit, dragele mele!
Va multumesc pentru rabdarea cu care ati asteptat informatiile despre editiile de Septembrie ale revistelor glossy. Am pus in tabel si galerie absolut toate informatiile pe care le-am gasit despre revistele aparute deja la chioscuri.
Daca mi-a scapat ceva, va rog sa ma atentionati.
Cum ati petrecut in aceasta vara? Haideti sa povestim putin pana apar si restul revistelor. Cine incepe prima? :yes:

A apărut noul număr din După Afaceri Premium în care vorbim despre cât de important este să împarţi cu ceilalţi. Orice. Pentru că “Sharing is caring”, vă invităm să share-uiţi acest text

Acum câteva luni, când temperatura coborâse destul de jos în termometre şi afară cerul stătea să plângă, în cafeneaua de unde îmi cumpăr „doza zilnică“ a intrat un domn la vârsta a treia. Mergea greu, avea un sacou destul de ponosit şi o şapcă pe cap. S-a apropiat timid de casă şi a întins două hârtii de un leu. „Sunt datoria pentru cafeaua de ieri“, a spus el timid. Casiera a zâmbit şi a luat banii, întorcându-se apoi către ceilalţi clienţi.

Mi-am luat şi eu cafeaua şi am dat să ies, pe drumul clasic spre birou. La câţiva metri de cafenea, acelaşi domn interpreta ceva melodii la vioară. De atunci l-am văzut în acelaşi loc de multe ori. Împărtăşeşte cu trecătorii muzica sa. Iar din banii câştigaţi îşi cumpără în fiecare zi o cafea. Trecătorii îl ştiu deja, dar nici cei care se aşază zilnic pe terasa cafenelei din zona Dacia-Moşilor nu îi cunosc tot repertoriul. De fiecare dată când vine împărtăşeşte cu cei prezenţi sau cu trecătorii ceva din cultura sa muzicală.

Pentru că „sharing is caring“.

Deşi astăzi suntem tot mai grăbiţi, mai orientaţi către succes şi către rezultate, împărţim – chiar şi fără să ne dăm seama – cu cei din jur mai multe decât oricând. Împărţim maşina până la Cluj-Napoca dacă apelăm la Bla Bla Car sau casa unor necunoscuţi pe Airbnb (mai ales când alegem să închiriem doar o cameră dintr-un apartament). La alt nivel, se poate „share-ui“ avionul privat, iahtul sau, de ce nu, o colecţie de artă. Puteţi afla mai multe despre aceste „servicii“ în paginile revistei, pentru că ne-am gândit la toate şi am vrut să le împărtăşim cu voi.

Unele lucruri sunt făcute să le împarţi cu cei dragi, iar altele, de ce nu, cu necunoscuţi. Poate cel mai concludent exemplu în acest sens este arta. „Cred că este un act de egoism să îţi păstrezi colecţiile doar pentru ochii tăi. Arta este menită să îi bucure pe toţi“, spunea anterior Mihail Rotenberg, care deţine, printre altele, o galerie de artă în zona Ateneului Român, împreună cu Eduard Uzunov, un om de afaceri cunoscut pentru businessurile sale din imobiliare.

Pornind de la un crez similar, italienii de la Intesa Sanpaolo „share-uiesc“ cu publicul larg colecţia proprie de artă, o parte cel puţin, dat fiind că aceasta numără 20.000 de lucrări. Când nu sunt expuse în galeriile proprii (a se citi palatele-muzeu) din Milano, Napoli şi Vicenza, aceste opere de artă fac înconjurul lumii, fiind împrumutate marilor muzee internaţionale. Nu de alta, dar „o comunitate nu poate creşte economic fără să existe şi o dezvoltare culturală, civică şi socială“.

Cu alte cuvinte, dar din dar se face rai. Sau măcar o lume mai bună! Şi ca să ne aducem şi noi contribuţia, împărtăşim câteva interviuri şi analize proaspăt scoase din „cuptor“.

sursa: da.zf.ro

Când vine vorba despre modă, schimbarea este singurul lucru de care putem fi siguri. Evazivă și capricioasă, pare că ne scapă permanent printre degete. Clash-ul de influențe este tot mai țipător, viitorul și trecutul își pierd calitatea de repere temporale și se substituie unul altuia, nevoia de a surprinde cu ajutorul său o gamă mai largă de realități și identități devine tot mai necesară, iar fragmentarea dinăuntrul industriei – ireversibilă. Dispare ierarhia tradițională, la fel și ideea de brand sau de nișă, iar presiunea noutății devine prea mult de dus chiar și pentru acest domeniu care operează aproape exclusiv cu idei noi. Nu-i de mirare că ne simțim dezarmați în fața valului de informație care se revarsă asupra noastră la începutul fiecărui sezon sau când deschidem social media și devenim spectatori la fluxul neîntrerupt de lansări de produs.

Nu trebuie să ne mire nici metodele prin care ne sunt vândute produse astăzi. Moda poate lua o mie de fețe, dar ca persoană care a fost martora câtorva răsturnări de situație în domeniu, mi-e greu să nu privesc cu neîncredere încercările de politizare a modei și să nu-i suspectez de oportunism pe cei care încearcă să folosească fără discernământ mesaje de responsabilitate socială sau politică pentru a da un boost vânzărilor. Feminism, ecologie, încălzire globală … Când a devenit moda un loc de reflecție asupra unui moment cultural, social sau politic, un laborator în care iau naștere idei revoluționare ce vor schimba lumea?

E drept, societatea este mult mai polarizată acum, iar oamenii mai implicați – cel puțin la nivel discursiv – în mersul lucrurilor. Hashtag-ul devine noul semn al exclamării în orice discuție, iar tot ceea ce facem și purtăm este un vehicul pentru mesajele pe care le avem de transmis. Cu toate acestea, de ce să alegi să interpretezi colecțiile punându-le în directă legătură cu mișcările #MeToo sau Time’s Up, așa cum s-a întâmplat în urma prezentărilor pentru această toamnă? Dacă aceste inițiative au dat naștere unui sentiment de empowerment, de ce am crede că designerii simt nevoia să camufleze femeile în straturi și straturi de stofă și piele și să le pună cagule pe cap? O modalitate eficientă de popularizare sau rețeta perfectă pentru a bagateliza inițiative vitale folosind metode de marketing proprii modei și doar ei? Îi putem da o sumedenie de roluri, însă a doua zi, va alege un altul de una singură. Iar în urma sa, toate vor trece … well, ca o modă.

Noi credem că rolul său trebuie să rămână cel de fereastră spre fantastic și visare. Moda a ajuns să facă parte din viața noastră în atât de multe feluri – ca uniformă cotidiană la job, în timpul liber și ca armură pentru intemperii de tot felul, ca terapie, ca modalitate de a ne defini. Dar mai mult decât orice, ca una dintre cele mai mari plăceri ale vieții. Moda e ca o apă care curge la vale, se desface într-o mie de brațe pentru a se regrupa mai târziu, de parcă nimic nu s-a întâmplat.

Noul sezon începe aici, cu această ediție BAZAAR dedicată celor mai haute colecții, tendințelor ce vor defini decorul toamnei – decriptate de echipa revistei în cheie personală – și pieselor-cheie după care vom suspina în lunile ce urmează. Sperăm că veți găsi în ea inspirație pentru acele ținute care, înainte de orice altceva, vă vor face inima să bată mai tare.”

sursa: editorial semnat de Andrei Iovu, redactor-șef, pentru editia de Septembrie

Un început de toamnă în care nu ne îndurăm să ne desprindem de vară…
Croația și Banatul Montan ne așteaptă să le descoperim frumusețile, sendvișurile sunt rețeta ideală pentru a mânca rapid și pe săturate, o rochie lungă te scoate din încurcătură în orice moment al zilei și da, putem purta accesorii și la birou!
Știai că 1 din 5 cupluri sunt infertile? Cauza poate fi atât la ea, cât și la el! Mișcarea în aer liber e cel mai bun medicament, iar cânepa, turmericul, ceaiul verde și algele marine sunt ingrediente cu efecte surprinzătoare ale produselor cosmetice!
Află ce spune despre starea ta sufletească oja aleasă sau ce profesie ți se potrivește în funcție de zodie!
Numărul de septembrie al revistei Femeia. abia așteaptă să fie răsfoit de tine!

sursa: femeia.ro

Nu rata ediția de septembrie a revistei Cosmopolitan, din 30 august la toate punctele de difuzare a presei!
Noul COSMO ți-o prezintă pe simpatica Lidia Buble, pentru prima dată pe coperta noastră— află totul despre pasiunile și planurile artistei, dar și despre relația controversată cu Răzvan Simion.
Sezonul de toamnă debutează acum, așa că îți arătăm, de asemenea, tot ce trebuie să știi despre tendințe și despre cum să investești în piese vestimentare și produse cosmetice care chiar merită banii.

Și pentru că ne despărțim cu greu de vară, te invităm să descoperi cum se organizează un festival de muzică… din perspectiva a patru femei puternice, care se ocupă de unele dintre cele mai ample evenimente de acest gen din România!

Septembrie bate la ușă — fii pregătită, cu noul COSMO!

sursa: cosmopolitan.ro

Dacă e septembrie, am trecut în revistă cele mai noi trenduri în modă și frumusețe. Află ce ți-au pregătit designerii români în materie de stil și care sunt machiajele ce vor face furori toamna asta. Iar dacă în iubire, fashion și beauty (aproape) totul este permis, în viața de zi cu zi trendul e minimalist. Citește un amplu material despre alegerile a șase femei și află de ce pentru ele mai puțin înseamnă mai mult. Nu rata nici interviul cu actrița Ioana Blaj, dar nici pe cel cu producătorii serialului-fenomen Westworld, acordat în exclusivitate revistei Marie Claire Romania.
Și nu uita: think smart, look amazing! Pentru că Marie Claire este mai mult decât o revistă de modă și frumusețe.

sursa: pagina de Facebook a revistei