REVISTELE LUI 2018

Revistele lunii Mai 2018

Revistele lunii Mai 2018 pe blogul cu revisteDe cateva zile avem parte de vreme de primavara-vara si am si uitat cum a fost asta iarna. Nici nu am apucat sa strang bine ghetele si gecile de iarna ca trebuie sa trec direct la maieuri si slapi. Abia acum imi dau seama cat de dor imi era de prospetimea asta a naturii, de un nou inceput si 1.000 de sanse care asteapta sa fie consumate.

Nu am planuri pentru acest nou sezon cald. Observ ca sunt multe zile libere care se transforma in mini-vacante; e bine, avem mai mult timp sa stam afara din casa.
Bineinteles, urmeaza sa fac o noua ordine in garderoba si inca o triere a tuturor hainelor, accesoriilor si perechilor de incaltaminte. Ma sperie ideea – cred ca o sa dureze cam jumatate de zi si o sa umplu toata casa – insa stiu ca o sa ma simt mult mai bine dupa ce o fac.

Prea multe nu sunt de spus; va las in compania editiilor de Mai ale revistelor glossy.
Daca aveti chef, astept comentariile voastre despre ce a-ti mai facut nou in ultima vreme.
Va pregatiti de mers la mare?

Revistele,
ordonate cronologic
Coperta, cadoul & inserturile editiilor de MAI 2018 Pretul, numarul de pagini & data aparitiei
Shape Magazine România

[Coperta: Kate Mara]

15 lei
23 Mai
ForbesLife Romania
[Supliment de lifestyle editat de Forbes Romania]

[Coperta: Octavia Marginean]
10,90 lei
23 Mai
Oxygen Magazine România
[Inspiratie pentru viata]
Editia dubla Mai-Iunie 2018

[Coperta: Misty Copeland]

5 lei
17 Mai
Revista IOANA 6,99 lei
10 Mai
Tango — Marea Dragoste
[Revista de citit si iubit]


[Coperta dubla: Liza Panait si Olivia Steer]
9,90 lei
5 Mai
Running Mag
[Alergarea este noul tau stil de viata]
Suplimentul Fitness Mag – Coperta: Adrian Raduta

[Coperta: Inna]

9,90 lei
4 Mai
Dupa Afaceri Premium Back to basics 30 lei
2 Mai
VIVA!
[O lume intreaga in VIVA!]
Fard de pleoape Essence I love Nude

[Coperta: Adelina Pestritu]
12,99 lei (9,90 lei)
30 Apr
Cosmopolitan România
[Seducatoare, puternica, feminina]

(Gasesti revista si in varianta digitala pe magzter.com/RO/Burda-Romania/Cosmopolitan-Romania/Lifestyle)

[Coperta: Zoe Saldana]

8,99 lei
29 Apr
Psychologies Magazine România
[Implineste-ti viata!]
Cartea Stop Manipularii de Jacques Regard + O editie mai veche a revistei

[Coperta: Cosette Chichirau]

19,99 lei (9,90 lei)
28 Apr
Avantaje România
[Ghidul complet al femeii moderne]
Aparat de ras Wilkinson

[Coperta: Ela Craciun]

10,99 lei
27 Apr
FEMEIA.
[Revista femeilor care isi doresc mai mult]

(Gasesti revista si in varianta digitala pe magzter.com/RO/Burda-Romania/Femeia/Lifestyle)
8,99 lei
26 Apr
Luxury România
[Rich & Famous]
Editia de primavara 2018

[Coperta: Simona Iacob]
25 lei
26 Apr
ELLE România
[Sexy, stylish, spirited]
Supliment ELLE MAN [Coperta: Sebastian Stan]

[Coperta: Simona Halep]

14 lei
26 Apr
Burda Style Germania 14,99 lei
24 Apr
Harper´s BAZAAR România
[Thinking fashion]

(Gasesti revista si in varianta digitala pe magzter.com/RO/Burda-Romania/Harper’s-Bazaar-Romania/Fashion/)

[Coperta: Alex Binaris]

14,99 lei
162 pagini
24 Apr
Marie Claire România
[Think smart, look amazing]
Editie aniversara 10 ani!

(Gasesti revista si in varianta digitala pe magzter.com/RO/Burda-Romania/Marie-Claire-Romania/Fashion)

[Coperta: Alicia Vikander]

10,99 lei
24 Apr
Unica
[Pentru ca tu esti unica!]
Lip gloss de la Essence

[Coperta: Laura Cosoi]

12,99 lei (10,90 lei)
25 Apr
GLAMOUR România
[Adevarata. La fel ca tine!]
Mostra crema cu acid hialuronic Vichy Minéral 89 (pliculet cu 1,5 ml, pentru toate tipurile de ten)

[Coperta: Rita Ora]

10,90 lei
114 pagini
23 Apr

Acest simbol marcheaza cadourile recomandate de mine.
Revistele cu fundal gri nu au aparut inca la chioscuri, dar aici gasesti informatii despre ele.
Daca ai informatii despre reviste sau orice alt subiect, mi le poti trimite pe e-mail la glossy [arond] lirc.ro (in orice marime si format). Le vei regasi in galerie & tabel in cel mai scurt timp.
Alte articole despre reviste: info reviste si reviste straine.

Galeria foto pentru copertile & cadourile revistelor lunii Mai 2018:

2
  • Lasa un comentariu
Lasa un comentariu la acest articol sau un trackback de pe site-ul tau.
You can leave a comment, or trackback from your own site.
-->
Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

libris.ro answear.ro carturesti.ro

Adresa ta de e-mail rămâne confidențială. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *.

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Acest articol are 65 comentarii aprobate până acum.
Vera

Anii trecuti valoarea unui goodie bag ajungea aproape de 800 lei, inclusiv abonamentul Glamour.
Ma gandesc ca nu vom primi Avoane si tampoane de 800 lei…
Bine, macar, ca am luat bilet la pret redus.

eva

Nici eu nu vreau sa fiu negativista, dar mi se pare foarte important sa oferim feedback. Cred ca blogul e urmarit si de persoane din redactiile revistelor (de exemplu la articolul din aprilie 2018 sunt comentarii de la cineva de la Glamour). Poate tin totusi cont de feedbackul nostru :)

In legatura cu Glamour Beauty Festival din alte tari, am vazut recent lista cu brandurile din goodie bag-ul din Germania. Pe scurt: mini produse Guerlain, Bvlgari, Benefit, Clarins, mostra La Mer, etc. (lista completa aici: https://www.glamourshopping.de/event/beauty-festival), pentru 55€ biletul.

Mi-ar fi placut sa includa variante mini ale unor produse mai bine alese si mai high-end in goodie bag-ul din Romania, chiar si daca ar fi fost putin mai scump biletul. Ar fi fost si o reclama mai avantajoasa pentru branduri: daca produsele sunt cu adevarat bune, cu siguranta unele dintre fetele care participa vor cumpara apoi varianta full size.

Mi-ar fi placut si sa includa din nou un abonament la revista in biletul de la beauty festival.
Mi-a facut o impresie foarte buna revista in anul care a trecut: am gasit cateva articole interesante, livrarea a fost intotdeauna prin curier si foarte rapida, uneori au inclus inserturi (o mini-carte de colorat draguta).

Ania

Fetelor sunt total de acord cu voi in ceea ce priveste brand-urile prezente la Glamour Beauty Festival 2018. Sa incluzi un stand al unei companii care comercializeaza dispozitive electronice pentru tutun la un festival de frumusete este o gafa de proportii imense, si demonstreaza ca acest eveniment nu a fost organizat in beneficiul si pentru comunitatea cititoarelor Glamour, ci este pur si simplu o miscare de marketing menita sa ne vanda reclame pe banii nostri. Este absolut jignitor!

Prefer sa particip la sesiuni de makeup si demonstratii organizate gratuit si frecvent in magazinele Douglas si Sephora, la care adesea participa brand-urile cu care rezonez.

Sa nu mai mentionez discrepantele frapante intre acelasi Glamour Beauty Festival organizat la noi si cel din UK, unde participantele au beneficiat de manichiuri Nails Inc. gratuite, tratamente faciale, tratamente pentru par si coafuri de asemenea gratuite, plecand acasa cu mostre si produse full-size de la brand-uri precum NARS, Kat von D sau Laura Mercier.

Acum, eu inteleg ca puterea de cumparare intre cele doua audiente difera, insa diferentele nu sunt atat de mari pentru a justifica bataia asta de joc.

Imi pare rau ca manifest negativitate pe un site pe care il urmaresc cu drag si pe care cred ca multe dintre noi intram pentru a avea parte de cateva momente de relaxare. Cred totusi ca e important sa oferim feedback (fie el si negativ), in speranta ca lucrurile se vor schimba in bine.

Geo

@Andreea

Buna, Andreea. Te rog sa-mi spui si mie in ce consta mai exact un atelier? Eu nu am fost in anii trecuti si nu stiu cum se desfasoara o zi la Glamour Beauty Festival. Am cautat informatii pe internet, dar nu sunt foarte lamurita.
Si ma gandesc serios sa nu mai bat atata drum pentru produse Avon si Libresse.

Am ramas surprisa ca ai pomenit de Estee Lauder si am intrat din nou pe site-ul unde am vazut eu lista de branduri.

La adresa http://www.glamour.ro/glamour-beauty-festival-2018 a aparut astazi sigla Essence, iar pe site-ul acesta http://www.glamour.ro/glamour-beauty-festival-2018/treia-editie-glamour-beauty-festival-singurul-festival-din-romania-dedicat-frumusetii-13481190 scrie “Brandurile prezente la GLAMOUR Beauty Festival anul acesta sunt AVON, Batiste, Bourjois, Caudalie, Douglas, Estée Lauder, glo, Libresse, Rimmel London, Sally Hansen, Wet’n’Wild.”

Totusi este ciudat ca intr-un loc apare Essence si in alt loc Estee Lauder. Eu totusi inclin sa cred ca este vorba despre Essence si ma declar nu doar dezamagita, ci chiar furioasa.

Mi-am asumat un risc cand am cumparat biletele early bird, dar nu ma asteptam chiar la asa ceva. Eu inca mai sper ca atunci cand vor fi anuntate produsele, vor fi totusi si produse mai high end sau macar niste produse mai bine alese, nu rujul fucsia si oja roz. :cry:

Andreea

Si eu sunt tare dezamagita de brandurile prezente anul acesta la Glamour Beauty si nu ma astept sa se mai regaseasca si altele, cel putin in anii trecuti brandurile anuntate au fost singurele prezente.

Cat despre beauty bag, nu pot spune ca aveam asteptari prea mari, nu ma asteptam sa primim mai mult de cateva mostre high end, si eventual 2-3 produse ieftine full size, care oricum sa nu justifice pretul biletului de participare. Din punctul meu de vedere, goodie bag-ul reprezinta doar un bonus, adevaratul motiv pentru a participa la festival sunt atelierele.

Prin urmare, sunt cu adevarat dezamagita de faptul ca in cadrul festivalului nu vom avea parte de ateliere organizate de branduri de renume. Avand in vedere ca nu exista nici macar un brand care sa produca aparatura pentru ingrijirea parului (cum a fost Babyliss anul trecut), brandurile de cosmetice prezente sunt foarte slabe, ce fel de activitati ne-au pregatit cei de la Glamour pentru acest weekend? Vom participa la sesiuni de make-up organizate de “specialisti” Rimmel? Ne vor dezvalui secrete de frumusete cei de la Avon? Ori vom testa “minunile” pe care le face samponul uscat Batiste? Sau poate vor fi fete interesate sa ia parte la clasicele teste cu cerneala albastra organizate de Libresse? Probabil GLO va avea un mare stand in care sa isi prezinte produsele, dar nu ma astept sa fie prea multe participante interesate, ca sa nu mai vorbim ca nu vad ce legatura are acest brand cu beauty.

Singurul brand de la care chiar am asteptari este Estee Lauder, dar care din pacate cel mai probabil ne va oferi doar o mostra de parfum sau fond de ten, cel mai probabil Double Wear, care a fost atat de mediatizat incat numai cine nu si-a dorit nu l-a testat inca. De ateliere Estee Lauder cred ca nici nu se pune problema…

Geo

Buna, fetelor! Si eu am vazut lista cu brandurile de la Glamour Beauty Festival si efectiv am tras o injuratura si am inchis browserul.

Sper din suflet ca in Goodie Bag sa nu se gaseasca doar acele branduri pentru ca mi-am luat o mare teapa, am mai cumparat si doua bilete si o sa dau banii si pe transport, mancare si cazare, eu locuind in alt oras.

Ma gandesc daca vanzarea biletelor la pret redus nu cumva a fost o strategie pentru a pacali oamenii sa le cumpere inainte de a dezvalui ce se va afla in acel Goodie Bag, fiindca eu una m-am gandit la produsele oferite in anii trecuti si de aceea am zis ca merita.

In afara de Batiste, eu nu sunt fana nici unui brand de acolo. As da o sansa unui produs Caudalie, in rest chiar nu imi doresc produse Avon si absorbante Libresse, despre Glo nici nu vreau sa-mi spun parerea.

Ieseam mai castigata daca ofereau doar cateva mostre high-end, decat Avon, Wet n Wild si Bourjois. Mi se face fizic rau cand ma gandesc pe ce am aruncat banii…

Observ ca de la an la an au lasat stacheta din ce in ce mai jos cu aceste Goodie Bag-uri. Eu 99% am cumparat biletul pentru acel Goodie Bag, banuiesc ca nu sunt singura dezamagita. Inca mai au timp sa-si revina… eu sper…

eva

@Ania Am vazut si eu lista cu brandurile de la Glamour beauty festival, si sunt de acord cu tine, ar fi putut sa le aleaga mai bine.
Cel mai mult imi displace glo. Sa zicem ca un produs de machiaj il testezi, chiar daca e mai no-name sau nu e foarte de calitate, sau il dai unei prietene daca nu iti place culoarea, dar produsul de la glo stiu sigur ca o sa il arunc direct la gunoi.
Sper ca macar de la celelalte branduri (Caudalie, Bourjois… ) sa aleaga produse bune si utile oricui.
Anul trecut mi-a placut mult setul de 24 de mostre-pastile de ruj de la Urban Decay. Le-am impartit cu cateva prietene si mi-am si cumparat unul dintre rujuri.

Ania

Am observat ca pe site-ul dedicat Glamour Beauty Festival au aparut listate brand-urile participante.

Mi-am achizitionat si eu bilet la festival, insa sincera sa fiu sunt profund dezamagita de brand-urile alese pentru colaborare de cei de la Glamour: GLO (firma care comercializeaza dispozitive pentru incalzirea tutunului, in conditiile in care sunt numeroase studii stiintifice care arata ca fumatul tigarilor electronice este cel putin la fel de nociv ca si fumatul tigarilor clasice), Libresse (sunt produse folositoare, insa nu mi-as dori sa primesc absorbante in Goodie Bag, sunt accesibile la orice supermarket), Wet and Wild (cu tot respectul pentru firma, am incercat produsele si nu sunt de calitate, sunt mai degraba tintite catre adolescente care se machiaza minimal).

Sper ca vor fi mai atenti cu ce brand-uri asociaza numele revistei Glamour, pentru ca in acest moment eu una regret ca mi-am cumparat bilet si nu cred ca o voi mai face si anul viitor. Este pacat, pentru ca initiativa era una frumoasa.

Adriana,Pitesti

Am gasit info:este si varianta cu cadou la revista viva:fard essence!

Adriana,Pitesti

Observ ca viva are pe coperta alta insarcinata/gravida:Adelina Pestritu.
Nu stiu sa fie&cu vreun cadou.

MCM

Am vazut azi Avantaje. Avea cadou o lama de ras pt femei.

eva

@Elena Imi pare rau, nu stiu pe nimeni care sa fi luat Beauty Kituri in plus. Eu am reusit sa comand unul pentru mine si unul pentru o prietena.

Elena, Constanta

@Eva
Daca ma poti ajuta….scuze de exprimare. Am refresh-uit de sute de ori pentru beauty kit dar nu am reusit sa il iau…. si il doresc totusi, dar poate ma ajuta vreo fata care a luat mai multe! Multumesc!

Elena, Constanta

Eva, buna ziua! Te rog frumos, stii pe cineva cu beauty kit-ul de vanzare? As vrea si eu unul dar nu am reusit sa il comand. Cand umplusem cosul s-a terminat stocul… daca ma poti ajuta raman datoare! Multumesc! Vacanta placuta! :)

eva

Si eu am reusit sa imi comand un beauty kit, am tot dat refresh la pagina pana pe la 12:10 si pana la urma a mers.
A venit beauty kitul azi, e foarte dragut.
Revista Marie Claire are ca inserturi o mostra Vichy Mineral 89 si o mostra Biotherm Aquasource gel.

Elena, Constanta

Nu am cumparat UNICA, nu am reusit sa iau Beauty Kit, nu iau nici o revista niciodata! Dezamagire este cuvantul….

Dana, Iasi

Si eu am reusit sa imi comand un Beautykit. Recunosc ca nu am terminat un raport ieri la servici, pentru ca am stat tintita de scaun si cu ochii in calculator, plus CTRL si F5….Si intr-adevar nu cunosc pe nimeni la Marie Claire…am avut noroc. De abia astept sa il primesc

Tema frumusetii nu este niciodata usor de tratat. Si nu doar pentru ca sensurile ei acopera un spectru foarte larg de nuante si interpretari, ci si din cauza apropierii de terenul minat pe care il reprezinta suma tuturor nesigurantelor cu privire la propria imagine, a intrebarilor, a comparatiilor, a negarii si acceptarii de sine.

Traim intr-o societate globalizata aproape in totalitate, in care ne place sa credem ca specificul teritorial nu mai inseamna nimic. Pare momentul potrivit pentru a sarbatori acceptarea, multiculturalismul si transformarile mult asteptate din societate. Totusi, e suficient sa deschidem televizorul sau sa urmarim online nu mai mult de 2-3 formatori de opinie pentru a intelege ca suntem inca abonati la un standard de frumusete omogen si tributar tuturor curentelor care s-au napustit asupra noastra si cu care, din lipsa de traditie si informatie de calitate, n-am stiut ce sa facem. in timp ce imbratisam exaltati definitii extinse ale frumusetii fizice si facem parada cu dovezi de emancipare, prin exemplul personal, multi dintre cei mai importanti oameni din industrie par sa calatoreasca cu viteza in directia opusa. Neracordarea elitelor din domeniu la the next step poate fi vazuta ca un pacat daca ne gandim la rolul pe care si-l atribuie si la responsabilitatea care vine cu acesta. Pana nu demult, revistele de moda si beauty erau blamate pentru ca vindeau cititoarelor iluzii si nasteau asteptari nerealiste atunci cand prezentau un set de fotografii cu un personaj asumat fabricat si idealizat. Astazi, in epoca in care comunicarea s-a democratizat aproape complet, ce alegem sa facem cu libertatea de expresie si cu naturaletea care ne-a lipsit in epoca glossy?

In plus, pare ca n-am reusit sa raspundem inca la intrebarea: pentru ce se fac (mai) frumoase femeile azi? Pentru a pasi cu incredere in universul lor social sau doar pentru a-si pune masca increderii in social media? Ce rost mai au tratamentele de ultima ora, trucurile invatate de la mama, sfaturile specialistilor, nenumaratele optiuni de machiaj cand tot ce conteaza azi pentru o masa critica de femei se construieste si se modifica in aplicatia Face Tune. Refuzam varsta, tratam in continuare particularul care ne defineste ca fiind imperfectiune, ne aliniem la dimensiunea STAS de ochi, pometi, buze, abuzand de noul tool din setul de infrumusetare al oricarei femei savvy: liquify. Asistam la domnia fluxului neintrerupt de lookuri care nu pot exista in realitatea cotidiana pentru simplul motiv ca-s realizate intr-un alt mediu decat cel uman. Pierdem astfel momentul prielnic unei deschideri catre o mai mare diversitate a formei si varstei, a unei schimbari semnificative si reale.

Intre timp, noi am pregatit o editie la care am lucrat cu mare placere, de la pictorialul de coperta, in care incercam sa surprindem spiritul calator al colectiei Chanel Métiers d’art Paris-Hambourg – fotografiata de Kathrin Makowski in timpul unei zile mohorate si ploioase de-a lungul si de-a latul canalului Saint Martin – , pana la imaginile picturale inspirate de lucrarile lui Giorgio Morandi din pictorialul de accesorii realizat de Cosmin Florea si Robert Petreanu si la interviurile Iuliei Blaga cu trei dintre cele mai relevante voci feminine din regia de film din Romania. Cu spirit si curiozitate, Iulia face un portret al noului val de femei din cinematografie, chestionand rolul acestora intr-o industrie dominata traditional de barbati si temele care le domina arta, de la problematica intimitatii la scindarea interioara a unui judecator in fata unui caz. Intamplator sau nu, toate trei traiesc sau au experimentat de-a lungul timpului si rolul imigrantului in diverse colturi de pe glob, al unei persoane care trebuie s-o ia de la capat si care se vede nevoita sa-si dovedeasca over and over again abilitatile si talentul. Tot Iulia, de data asta singura la mansa unui avion de agrement, exploreaza resorturile ce o mana sa urce la mii de metri altitudine. Alaturi de ea, alte doua temerare ne destainuie pasiunile prin care ajung sa provoace posibilitatile tehnice ale unei masini de curse si, respectiv, sa imblanzeasca valurile si vantul.

La final, Carine Roitfeld face o radiografie precisa a principalelor directii din makeup si hairstyle, a tuturor acelor mici schimbari din domeniul frumusetii care mai degraba atrag atentia decat s-o deturneze. Ideea de frumusete conventionala e pusa in discutie, dar niciodata scoasa din ecuatie. Poate ca nu sunt lookuri pe care o sa le vedeti incepand de maine la birou sau la restaurant, insa sunt cu siguranta cele care marcheaza despartirea de un model traditional.

sursa: Andrei Iovu, redactor-sef

În mai, ELLE celebrează frumusețea corpului feminin, declinată în toate formele ei: un pictorial cu șase femei de diferite vârste, care au acceptat să fie fotografiate fără nici un fel de retușuri, un amplu dosar despre menstruație și un interviu de colecție cu Simona Halep, cea mai bună tenismenă din lume. În plus, avem și suplimentul ELLE Man, dedicat bărbaților din viața noastră.

ELLE FASHION – GLITTER ALL THE WAY – În acest sezon cea mai hot tendință este să fii strălucitoare. La propriu! Rochii, salopete și accesorii, pline de paiete și ștrasuri, care pot fi purtate chiar și în miezul zilei!

ELLE DOSAR – VA CURGE SÂNGE – Menstruația continuă să rămână un subiect interzis, un tabu întârziat, înconjurat de mituri, stigmă și rușine, cu consecințe nefaste pentru femei și pentru sănătatea lor. De aceea am decis că este timpul să vorbim deschis despre ele.

ELLE PSIHO – DISMORFIA – TULBURARE MENTALĂ, NU VANITATE – Orice femeie are nemulțumiri față de aspectul fizic și dorința de a se pune în cea mai bună lumină. Însă cum facem diferența între o doză sănătoasă de vanitate și dismorfie, o tulburare psihică ce poate avea efecte nefaste?

ELLE ARTĂ – COJOCUL CARE SE AUDE DEPARTE – În urmă cu un an, România întreagă era scandalizată de preluările realizate de case de modă celebre după piese tradiționale de îmbrăcăminte. Acum, artistul Mircea Cantor alătură într-o lucrare cojocul binșenesc și o vestă Dior aproape identică, pentru a sublinia consecințele culturale ale acestor reproduceri.

ELLE BEAUTY – PRACTICI BUNE – Cum îți iei elan să te apuci de treabă, când sala de sport este iadul pe pământ? Găsești alte soluții, pentru că te poți simți bine în propriul corp atâta timp cât nu te înfometezi și faci ce e mai bine pentru tine, de la mișcare, alimentație corectă până la hidratare și odihnă.

ELLE SOCIAL – HRANĂ DE ARUNCAT – O treime din hrana produsă la nivel mondial ajunge, în cele din urmă, la gunoi; 70% din această risipă fiind generată de consumatorii de rând. Cât timp o să (ne) mai permitem asta?

ELLE TRAVEL – MAREMA, DESTINAȚIE ROMANTICĂ ÎN TOSCANA – Sate și orașe desprinse din perioade îndepărtate, apă perfect albastră, artă de talie mondială și o bucătărie care sensibilizează orice gurmand. Toate compun atmosfera fotografiei perfecte dintr-o vacanță în Toscana.

sursa: elle.ro