REVISTELE LUI 2015

Revistele lunii Iunie, 2015

Revistele lunii Iunie 2015 pe blogul cu reviste[Tabelul cu detalii :: Galeria cu poze :: Topul cadourilor :: Comentariile]

Au fost discutii in presa si social media, in ultima perioada luand chiar un avant deosebit, despre photoshop-ul care a innebunit mintile pustoaicelor ce deschid televizorul si revistele. Toata suflarea femeiasca, tanara si nelinistita, vrea sa arate ca in paginile revistelor, cat mai aproape de perfect. Nimic rau in asta, toata lumea vrea putin mai mult si mai bine, este foarte indicat sa ne lasam motivate sa aratam mai bine, sa ne ingrijim mai asiduu, sa stim sa ne punem in valoare prin haine si accesorii.

Insa de la a-ti dori sa arati foarte bine si pana la a cadea in depresie ca nu reusesti acest lucru este un drum destul de lung. Un drum ce te pune fata in fata cu proprii demoni, te arunca in gura lumii care spune vrute si nevrute in mod gratuit, te lasa sa te uiti singura in oglinda fara sa te incurajeze sau sa-ti arate cu degetul si partile bune.

Si eu imi doresc sa arat excelent, sa ma simt fantastic, sa primesc mereu complimente si sa nu mi se gaseasca niciun defect. Dar defecte am o gramada, complimente primesc moderat si arat excelent pana la un punct, dincolo de care se pare ca nu reusesc sa trec. Nu-mi ramane decat sa ma multumesc cu ceea ce am, cu ceea ce am obtinut pana acum prin efort propriu, sa-mi vad in continuare de drum si sa nu renunt la mine. Evident ca nu ma vad photoshop-ata, altfel as arata exact ca fetele de la tv. As fi minunata, as radia caldura si multumire de sine; dar, in schimb, sunt … reala. Poate ca am si momente in care sunt absolut multumita de mine, insa aceastea sunt doar atat, momente. Restul este realitate, viata de zi cu zi, provocarile carora trebuie sa le fac fata.

Stiu ca fetele perfecte nu arata asa in realitate si mi-ar placea ca fiecare revista sa contina in interior o rubrica care sa prezinte femeia reala de pe coperta, asa cum arata ea in lumina reflectoarelor, fara niciun retus, cu probleme de piele si de par, cu haine care nu arata musai foarte bine.

Sa nu uitam ca un zambet si un compliment in viata reala sunt mai valoroase decat un like si o invidie ascunsa pe net. Haideti sa vedem impreuna ce surprize ne aduc revistele glossy de Iunie si sa ne bucuram de ceea ce avem.

Revistele,
ordonate cronologic
Copertile, cadourile & inserturile editiilor de IUNIE 2015 Pretul (lei), numarul de pagini & data aparitiei
Luxury România
[Rich & Famous]
Numar aniversar 5 ani!
[Cover girl: Rosalie Kanda] 19
10 Iunie
The ONE Magazine
[Be THE ONE, not anyone!]
Numar aniversar 11 ani!
Hello, Summer!
Supliment un exemplar din colectia Ce se intampla, Doctore?

(Editie dubla Iunie-Iulie 2015)
10,90
116 pagini 9 Iunie
Etiquette Magazine
[Lifestyle, business, culture]
[Cover man: Radu Valcan] 9,99
5 Iunie
Tango — Marea Dragoste
[Revista de citit si iubit]
Numar aniversar 10 ani!


[Cover girls: Claudia Pavel si Eli Laslean]
9,90
5 Iunie
Ce se întâmplă, Doctore?

[Cover girl: Jojo]

6,90
2 Iunie
VIVA!
[O lume intreaga in VIVA!]
Numar aniversar 16 de ani
Mini-produs Mario Badescu
[Cover girl: Andra, David si Maruta]
8,90
30 Mai
Dupa Afaceri Premium Less is more 30
29 Mai
Psychologies Magazine România
[Implineste-ti viata!]
Cartea Teste de inteligenta si Psihometrice, de Philip Carter

[Cover girl: Angelina Jolie]

19,99 (9,90)
114 pagini
29 Mai
Burda Style Germania 14,99
28 Mai
Grand´OR
[Exclusivism]
The Interview Issue

Editia de vara
25
28 Mai
Beau Monde Style
[Totul despre stil]
Masca faciala calmanta Schaebens

[Cover girls: Iulia Stroe si Antonia Micu (IMC Models)]

9,99
28 Mai
Psychologies Magazine România
[Implineste-ti viata!]
Cartea Teste de inteligenta si Psihometrice, de Philip Carter

[Cover girl: Julianne Moore]

19,99 (9,90)
114 pagini
28 Mai
Burda Style Germania 14,99
28 Mai
Avantaje România
[Ghidul complet al femeii moderne.]
Numar aniversar 20 de ani
La alegere, un produs cosmetic sau unul de ingrijire personala: geluri de dus Gatto Nero (diverse arome), oje Astor Fashion Studio sau set de manichiura french (pila si 3 oje)

[Cover girl: Silvia Floarea Toth, participanta in campania Si tu poti fi pe coperta Avantaje!]

12,99 (8,90)
27 Mai
Marie Claire România
[Think smart, look amazing]
Masca faciala calmanta Schaebens

[Cover girl: Kate Bosworth]

9,99
154 pagini
26 Mai
ELLE România
[Sexy, stylish, spirited]
12,90
194 pagini
26 Mai
Cosmopolitan România
[Seducatoare, puternica, feminina]

[Cover girl: Anca Bucur]

8,90
138 pagini
26 Mai
GLAMOUR România
[Adevarata. La fel ca tine!]
Mascara Essence Multi Action Waterproof
(Nu contine mostre. Revista este cu 40% mai mare)

[Cover girls: Taylor Swift si Karlie Kloss in rochii brodate Louis Vuitton]

9,90 (7,90)
138 pagini
23 Mai
Unica
[Pentru ca tu esti unica!]
Un produs Sun Renaissance Herbal Skin Care: Lotiune cu factor de protectie solara 40 (tub de 100ml), Lotiune tonica, Crema exfolianta, Lotiune hidratanta

+ Brosura Austria. Taramul vacantelor de vis + Brosura Dr. Oetker. Pastreaza bucuriile copilariei! (Caiet de retete nr. 31 cu 8 retete)

[Cover girl: Alina Puscas]

10,90
130 pagini
23 Mai
Les Nouvelles Esthétiques România Editia Mai-Iunie 2015

[Cover girl: Antonia]
24,90
20 Mai
FEMEIA.
[Revista femeilor care isi doresc mai mult]
Masca faciala calmanta Schaebens 7,99
114 pagini
19 Mai
La chioscuri gasiti si urmatoarele reviste aparute luna trecuta:

Reviste non-glossy pentru femei ::: Reviste gratuite ::: Reviste pentru parinti

Reviste pentru mirese ::: Reviste pentru barbati

Sticker CITESC REVISTE GLOSSY ::: Mini-interviu despre reviste

Acest simbol marcheaza cadourile recomandate de mine.

Revistele cu fundal gri nu au aparut inca la chioscuri.

Daca ai informatii despre reviste, mi le poti trimite pe e-mail la glossy [arond] lirc.ro: poze cu revistele cumparate si cadourile gasite in pachet (in orice marime si format, arhivate sau nu). Le vei regasi in galerie in cel mai scurt timp.

Doresti sa primesti un anume cadou alaturi de revista preferata? Mandreste-te cu faptul ca citesti reviste glossy!

Galeria foto pentru copertile & cadourile revistelor lunii Iunie 2015:


Care dintre cadourile lunii Iunie 2015 ti-au placut cel mai mult?

[View Results]

Loading ... Loading ...

1
  • Lasa un comentariu
Lasa un comentariu la acest articol sau un trackback de pe site-ul tau.
You can leave a comment, or trackback from your own site.
-->
Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

libris.ro answear.ro carturesti.ro

Adresa ta de e-mail rămâne confidențială. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *.

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Acest articol are 80 comentarii aprobate până acum.

Pătrunde alături de Andreea Esca în culisele Festivalului de Film de la Cannes.Descoperă 5 destinaţii de shopping pe care merită să le bifezi vara aceasta. Fă o incursiune, alături de editorii The ONE, în atelierul de „sculptură corporală” şi află noi metode eficiente pentru slăbit.

Bucură-te de ediţia specială, disponibilă din 29 Mai pe iPad.

sursa: one.ro

“Ce se întâmplă, doctore?” s-a reîntâlnit cu Jojo după 8 ani de la prima copertă realizată împreună. Actriţa Cătălina Grama este la fel de fresh şi în formă maximă: are numeroase proiecte în televiziune, teatru, publicitate.
Este mamă, are o linie de bijuterii, un blog, este pasionat de fashion şi de viaţă sănătoasă. Deşi arată fabulos, nici pe ea nu au ocolit-o de-a lungul timpului kilogramele în plus sau în minus. Iată ce regulă aplică în privinţa alimentaţiei. “Dacă am avut o zi sau două în care am făcut un exces, încerc să schimb lucrurile în zilele următoare. Ajută întotdeauna. În plus, încerc să mănânc lucruri care să mă hrănească realmente cu vitamine, proteine, antioxidanţi” a declarat Jojo pentru numărul de iunie al revistei “Ce se întâmplă, doctore?” care a apărut deja pe piaţă.

Jurnaliştii celei mai citite reviste de sănătate şi frumuseţe din România au testat diverse terapii, antrenamente şi proceduri de înfrumuseţare precum TRX-ul, laserul pentru cuperoză, meşele pentru coafuri în timp record şi analiza posturii.

Din revistei “Ce se întâmplă, doctore?” nu lipsesc reţetele cu căpşuni, recomandările Mihaelei Bilic privind consumului de cireşe dar şi avertismentele antrenorilor de fitness care susţin că pauzele mari între perioadele în care facem sport nu fac decât să ne încetinească metabolismul. În plus, psihologul Simona Ghinea vine cu sfaturi în privinţa gestionării geloziei în cuplu, rubrica de turism îţi oferă despre un reportaj despre frumuseţile din inima Transilvaniei, iar dependenţii de fast food vor descoperii câteva din secretele acestor alimente şi motive în plus pentru a combate această dependenţă alegând o alimentaţie sănătoasă.

Ediţia de iunie a revistei “Ce se întâmplă, doctore?” prezintă şi cele mai noi trenduri în materie de beauty. Peste ocean, multe branduri au introdus în portofoliu creme cu ardei iute: de la şampoane, măşti anticelulitice, ulei de masaj, tratament pentru scalp, loţiuni de demachiere.

sursa: csid.ro

Mary

Buna, fetelor!!! Sunt o proaspata mamica, am nascut acum o saptamana, si nu mi-a mai permis timpul sa imi cumpar revista AVANTAJE pe iunie, asa ca am si eu o mare rugaminte pt cele care au cumparat-o!”” Cine e castigatoare la concursul Care sunt planurile tale pt vacanta? Concursul e pe la mijlocul revistei, astept cu mare curiozitate raspuns si va multumesc anticipat!! Va pup pe toate!

DIA

FRUMOS ,AR FI,CA FIECARE REVISTA, SA DEA UN CADOU.

Editorialul lunii iunie – Super Sweet Sixteen
Atmosfera din redacția noastră a fost luna aceasta mai fierbinte ca de obicei. Motivul este unul cât se poate de fericit: revista VIVA! împlinește în iunie 16 ani!

Și cum am putea sărbători dacă nu împreună cu vedetele care ne-au fost alături în toată această perioadă? Vă dăruim vouă, cititorilor noștri, un proiect realizat special pentru voi cu această ocazie: 10 pagini de colaje, care imaginează o petrecere fără sfârșit, unde șampania și buna dispoziție nu se termină niciodată. Vă invităm să vă bucurați alături de noi și de vedetele care ne împărtășesc experințele lor, ne transmit energia lor, ne inspiră și ne fac martori la cele mai impor-tante momente din viața lor.

Astfel de clipe am surprins în această ediție aniversară în trei pictoriale exclusive: Andra și Cătălin Măruță se pregătesc, alături de fiul lor David, de nașterea micuței Eva; Amalia Năstase, însărcinată cu cel de-al treilea copil, declară că următorul pas important în relația ei cu Răzvan este căsătoria; Giulia și Vlad Huidu pozează pentru prima dată alături de cei doi copii ai lor și dezvăluie în premieră numele băiețelului lor de numai o lună, Eduard Mikael. Acestea sunt momentele care ne fac să strigăm „La multi ani, VIVA!“

sursa: viva.ro

Noua ediţie a După Afaceri Premium, suplimentul de lifestyle care apare azi alături de Ziarul Financiar, se concentrează în jurul temei „Less is more“ şi propune o serie de interviuri şi materiale care arată că de cele mai multe ori eleganţa şi rafinamentul stau în lucrurile şlefuite până la perfecţiune, în abordările care ne fac tuturor viaţa mai uşoară. În paginile ediţiei din iunie veţi face cunoştinţă cu Cosmin Ban, directorul diviziei de lux a L’Oreal România, dar şi cu David Frossard, proprietarul casei franceze de parfum Les Liquides Imaginaires.

Chef Foa vă va arăta cum se împacă stelele Michelin cu street food-ul pentru corporatişti, iar Ian Millar vă va dezvălui secretele dintr-un pahar de whisky Glenfiddich. Arhitecţii care au conceput proiectul bistroului Simbio, unul dintre cele mai populare locuri din Bucureşti, vor vorbi despre ultimele tendinţe din design, dar şi despre una dintre cele mai importante lucrări pe care le pregătesc acum.

În COVER STORY vă prezentăm trei oameni care credem noi că ilustrează prin munca lor cel mai bine conceptul „Less is more.“ Nu vă spunem mai multe, vă invităm să-i descoperiţi, dar vă mai precizăm că vom încheia ediţia în forţă cu un road trip de senzaţie în Italia şi Spania la bordul unor maşini spectaculoase, iar la final trecem Oceanul cu un reportaj de travel inedit. Şi pentru că ne dorim să avem cititori din ce în ce mai prosperi vă spunem şi cum puteţi să vă transformaţi pasiunea pentru lux în profit. Pentru noi achiziţii, cu stil, bineînţeles.

sursa: zf.ro

Aura

Iar pe coperta ELLE e Alice Peneaca. :)

Elena, Suceava

Pe coperta Psychologies e Angelina Jolie ;;)

@Living: Mihaela, mi-am dat seama ca userul promoveaza produsele si de aceea i-am raspuns. Nici macar n-a avut fantezia sa-si ia un username fara trimiteri la marketing B-)

kukuveauk

Fetelor, trebuie sesizata Protectia Consumatorului! In UE este interzisa comercializarea cosmeticelor fara ca ingredientele sa fie trecute in sistem INCI si indicatiile traduse pe eticheta. Este strigator la cer cum o mana de afaceristi verosi, de la revista included, considera piata romaneasca o groapa de gunoi si pe cititoarele lor, niste gaini toante. :negative: :negative:

Tipa de la Native ADS promoveaza aceaste produse, deci parerea ei nu se pune. Eu le-am lasat un mesaj pe FB azi dimineata prin care le ceream o explicatie cu privire la observatia voastra despre ingrediente. Inca nu am primit raspuns concret, probabil doar acel comentariu pe blog.

@Native advertising
Da un alt exemplu, te rog, inafara site-ului romanesc care vinde produsele. Eu spuneam ca, desi ei zic ca e un brand cunoscut international, inafara magazinului online numit de tine si al celui de producator, sunwavepharma, nu mai exista nici un fel de referinta despre produse. Nici review-uri, nici preturi, nimic. Ci doar ceea ce vor ei sa se stie, totul in limba romana.

Native ADS

Dragelor,

Informatii despre produsele Sun Renaissance gasiti aici: http://www.doctorulverde.ro/frumusete;

Produsele nu sunt nici pe departe inexistente. La o simpla cautare dupa nume veti gasi numeroasa detalii pe internet!

Alexandra

Multumesc mult, Miha, pentru informatii. La Marie Claire se pare ca m-a derutat un pic formularea ,,Produs cadou” de pe coperta. Revista live inca n-am vazut-o.

Cat despre Inmedio, poate e o problema de moment, o fi in concediu persoana care se ocupa de asta in mod normal :unsure:

Tu esti, ca de obicei, draguta cu cititorii tai si rapida in a posta informatii :rose:

@ Alexandra:
Am observat si eu faza cu Inmedio, dar ma straduiesc eu sa pun noutatile pe blog in timp real si cat mai eficient.
Marie Claire are inserata masca Schaebens si atat, nu are mostre si nici cataloage (cel putin asa a avut revista mea). :)>-

Ca tot ziceam de Vogue, am cumparat prima data revista impreuna cu o bluza de designer. Nu a fost grozava, dar totusi a fost un cadou substantial. Revista mai avea un supliment tot Vogue… a doua luna a avut cadou o geanta si nu de plaja, din aia de rafie, ci o geanta de iesit in oras, plus un supliment despre bijuterii. Revista a costat 5 sau 5.5 euro, nu mai tin minte exact.

Alexandra

O sa iau, ca in fiecare luna, Cosmo (chiar daca in numarul precedent m-au cam zgariat pe retina unele traduceri nefericite din engleza, in special in sectiunea dedicata vietii profesionale) si m-ar tenta titlurile de pe coperta Marie Claire, sunt curioasa ce produs va fi oferit cadou.

In alta ordine de idei, site-ul Inmedio nu mai e la fel de eficient actualizat si chiar sufar din cauza asta, imi placea cand erau online noutatile, la zi.

Mie mi se pare cu atat mai ciudat la produsele astea faptul ca se clameaza ca ar fi un brand international (made in India), insa nicaieri nu gasesti date despre producator (nici pe site-ul sunwave),si, mai ales opinii despre produse. Sunt pur si simplu inexistente pentru toata lumea.

@ Maya: Am luat un considerara sfatul tau. Sper ca fetele au inteles cum se pot abona usor la comentarii.
@ Laura: Nu, lotiunea cu SPF nu are toate ingredientele trecute pe ambalaj, doar cca 15% din care 4% ingrediente active. Este cel putin … ciudat!
Uite aici exact ce scrie pe ambalaj: https://comenzi.farmaciatei.ro/ingrijire_personala/protectie_solara/produse_cu_spf/lotiune_de_protectie_solara_spf_40_100_ml_sun_renaissance-p10042264