PAREREA MEA

Avem un Hummer! Ce facem cu el?

Neogen si Hummer-ul

O vorba din batrani spune ca atunci cand nu stii ce sa faci, mai bine nu faci nimic. Dar ce te faci cand esti presat sa iei o decizie, ceva, orice, numai sa se miste lucrurile? Exista mai multe variante: dai cu banul, faci primul lucru care-ti vine in minte, pui pe altii sa decida si tu pleci in vacanta, etc.

Probabil ca asa ce explica comunicatul de presa citit de mine azi, despre care cred ca e o gluma. Ca sa nu zic jignire la adresa clientului. O firma (mare) din Romania a decis ca “va oferi saptamanal Hummer-ul firmei, clientului care a comandat servicii in valoarea cea mai mare.” Cresti cifra de afaceri si ei te lasa sa se plimbi cu masina lor. Dar numai o saptamana, ca apoi vine randul altora. Asta da motivatie!

Este vorba despre firma de servicii online Neogen, despre care aveam o parere mai buna. Dar cand dl Calin Fusu, directorul general Neogen SA spune ca “Decizia de a oferi Hummer-ul clientilor in 2009 este recunoasterea faptului ca la anul clientul va fi rege“, e clar ca e ceva putred in Danemarca. Sau ca incep sa se strice merele din butoi.

Adica pana acum clientul a fost un fraier, un pion; dar vremurile se schimba, este promovat rege si se poate plimba cu masinuta celui care-l incoroneaza. WTF! 8-}

Neogen si Hummer-ulAs vrea sa stiu si eu ce parere au clientii Neogen despre asta? Li se pare o onoare atat de mare sa li se ofere sansa de a se fatai prin oras cu Hummer-ul imprumutat? Cum va fi desemnat reprezentatul norocos al firmei-client ce va da o fuga pana la munte in weened cu masina smechera (seful, evident)?

De ce Hummer -ul firmei si nu altceva? Nu-l mai vrea nimeni? De ce nu fac cadou biciclete, ca tot e vremea atitudinii ecologice? Sau mai bine bilete la teatru  sau spa, sa se relaxeze clientii, nu sa se enerveze in trafic. :-t

Desi nu ma afecteaza deloc, eu totusi cred ca oamenii de afaceri romani au ceva mai multa minte si inspiratie si ca acest comunicat nu e decat e o gluma (proasta) de Sarbatori ce va fi inlocuita un program de motivare si fidelizare a clientilor mult mai sanatos (la cap).
Succese nebanuite, draga Neogen! B-)

Sursa informatii: comunicatemedia.ro.

0
  • Lasa un comentariu
Lasa un comentariu la acest articol sau un trackback de pe site-ul tau.
You can leave a comment, or trackback from your own site.
-->
Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

melimeloparis.ro answear.ro librariadelfin.ro

Adresa ta de e-mail rămâne confidențială. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *.

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Acest articol are niciun comentariu aprobat până acum.