Sa ne mai personalizam putin
Am tot auzit voci care spun ca ele nu poarta haine branduite pentru ca nu vor sa poarte etichete, marci ci doar stiluri. Doar nu sunt reclame ambulante! Bineinteles, cu exceptia concertelor si a altor evenimente asemanatoare cand chiar e cazul sa porti un tricou cu formatia preferata (sau personajul preferat, in cazul copiilor).
Apropo de asta, ati fi extrem de surprinsi sa vedeti cat de mult conteaza pentru copii legatura sau relatia cu personajele din filmele sau desenele animate preferate. Nu stiu de unde vine pornirea asta (poate din nevoia de familiaritate), pur si simplu parintii se trezesc fata in fata cu ea. Iar copiii rezista cu greu in fata a tot ceea ce este branduit cu personajul lor preferat, fie el si un pai sau doar o clama de par.
Varful de lance al personalizarii sunt tricourile, care reprezinta si campul de bataie al mesajelor inteligente & amuzante. Toata lumea le adora, mai ales cand numele brandului este folosit intr-un mod atat de interesant incat nu poti rezista tentatiei si vei purta un tricou Coca-Cola chiar daca nu consumi produsul.
Transferul de serigrafie este cea mai cunoscuta metoda pentru personalizarea tricourilor. Prin aceasta metoda se pot personaliza tricouri promotionale in culori multiple, fiind folosita pentru logo-urile complexe formate dintr-un numar mare de culori suprapuse. Asadar, traim intr-o lume a dorintelor indeplinite in care spui ce doresti sa obtii si apoi se gasesc solutii pentru scopul propus, chiar daca pare dificil la inceput.
Apropo de tricouri, ma uitam la optiunile pentru personalizare si ma bucur sa vad ca exista o gama atat de variata. Marimile sunt atat pentru copii cat si pentru oameni … mari (4XL). Daca vrei un tricou de marca pe care sa-l personalizezi cu alta marca, alege tricourile Fruit of the Loom.
Nu va fie teama de personalizare, nu inseamna ca va puneti o stampila in frunte, ci doar ati agreat un brand anume, poate doar o anumite perioada de timp. Cert este ca materialele promotionale si cadourile personalizate sunt amuzante, s-a depasit pana de idei ce plana cu multi ani in urma si acum sunt chiar interesante. Eu am o colectie intreaga!
Care este cel mai misto material promotional pe care l-ai primit?
Lasa un comentariu la acest articol sau un trackback de pe site-ul tau.
You can leave a comment, or trackback from your own site.
-->
Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!