CALITATEA VIETII

5 sfaturi pentru fitness de la Madonna

5 sfaturi pentru fitness de la MadonnaIn astfel de vremuri grele, unul dintre lucrurile cele mai bune pe care le putem face este sa avem grija de noi. Mintea sanatoasa in trup sanatos se tine, iar aici fiecare dintre noi are un cuvant greu de spus. Chiar daca suntem cu moralul la pamant, miscarea in aer liber si sportul de orice fel ne vor ajuta sa activam mai usor hormonii fericirii, de care avem atata nevoie acum pentru a tine capul deasupra problemelor.

Am citit azi un articol din revista americana Fitness Magazine despre secretele Madonnei in ceea ce priveste programul ei de fitness. Mi-a placut articolul asa ca m-am decis sa vi-l aduc si voua in atentie, tradus.

Cele 5 secrete de fitness ale Madonnei sunt:

  1. Stabileste-ti un program, dar fii flexibil(a). Madonna isi incepe programul cu regularitate la ora 8 dimineata, in fiecare zi. Chiar si dupa o noapte in care a avut vreo petrecere sau alt eveniment monden, ea nu sare peste orele de sport ci le adapteaza programului zilei: le incepe mai tarziu, pe la ora 10:30.
  2. Cumpara-ti un echipament de sport care sa te motiveze. Daca asta functioneaza pentru tine, investeste in 2-3 perechi de haine de sport de firma. Chiar daca tricourile si pantalonii vechi sunt mai la indemana, e OK sa arati bine chiar si cand transpiri in timpul orelor de sport.
  3. Variaza. Madonna prefera sa nu faca 2 zile la rand acelasi lucru. Daca azi merge la sala de fitness, maine va face jogging, si tot asa. O idee foarte buna pentru fetele care se plictisesc repede de mersul la sala: fa-ti un abonament cu mai putine ore si alterneaza-l cu alergatul prin parc sau mersul pe bicicleta sau rolele.
  4. Fa sport impreuna cu prietenii. Nu numai ca asta te va motiva, dar ti se vor si alatura. Iar asta nu poate decat sa fie bine.
  5. Nu exagera. Madonna nu face sport mai mult de 45 de minute pe zi. Acest ritm transforma programul de fitness intrunul permanent, placut si deloc stresant. Persistenta a dat mereu rezultate, in orice domeniul, atata vreme cat directia este cea buna.

5  sfaturi practice pentru fitnessToate aceste sfaturi sunt foarte practice. Ca nota personala, pot adauga ca e momentul sa incepi sa faci sport cu ceea ce ai deja:

  • bicicleta
  • rolele
  • aparatele de fitness pe care le-ai cumparat deja
  • mingea pentru sport medicinal
  • diversele CD-uri si DVD-uri cu exercitii de fitness cu vedete autohtone sau straine (au tot fost cadou la reviste)
  • coarda pentru sarit (ai ghicit, cea din copilarie)
  • orele de aerobic de la televizor [VH1 Aerobic de la ora 11:00 pe VH1 sau Aerobic in Caraibe de la ora 7:00 pe Zone Club]
  • filmulete cu exercitii de aerobic sau tae bo sau pillates, de pe Youtube.com etc.

Sper ca v-am motivat si mai mult sa va apucati de sport. Nu are ce sa strice si nu uitati ca primul beneficiu ce va aparea va fi buna dispozitie. Oricum vine primavara si va fi mai placut sa stam in aer liber. |DA|

Sursa: fitnessmagazine.com

0
  • Lasa un comentariu

Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

answear.ro esteto.ro carturesti.ro

Adresa ta de e-mail ramane confidentiala. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.


:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Articolul are 2 de comentarii aprobate pana acum.
neli, bucuresti

resuscitez un pic topicul asta : imi puteti recomanda o bicicleta eliptica buna ?

DMS

da, e de admirat pentru conditia fizica pe care o are la varsta ei, dar mie mi se pare cam gross… mult prea multi muschi pentru o femeie :| asta nu inseamna ca nu o sa merg la concertul ei din romania :D