REVISTELE LUI 2010

Revistele lunii Iunie 2010

Revistele lunii iunie 2010Am decis ca anul asta sa fie anul combinatiilor. Vestimentare, desigur. Nu-mi voi mai cumpara prea multe haine si ma voi stradui sa combin la nesfarsit ceea ce am deja in sifonier. Pare simplu, insa nu e – pentru ca nu prea ma pricep la asortari si combinari. De cele mai multe ori ma inspir din reviste sau de la Fashion TV, insa rezultatul nu seamana intotdeauna cu ideea de la care pornesc. Dar e un inceput! Trebuie sa scap cumva de “comoditate” si sa-l inlocuiesc cu “sic”. Sau sa gasesc combinatii si comode si sic.

OK, poate ca nu voi rezista un an intreg sa nu-mi cumpar nimic, asa ca am decis sa aplic regula”Unul e suficient”. Adica, in fiecare luna ma voi innoi cu un singur obiect vestimentar, de incaltaminte sau accesoriu. Atat, unul singur. N-o fi prea greu, nu? Mai ales ca am si bebica mica si-i mai cumpar si ei una-alta.

Pana la urmatoarea tura prin magazine, sa vedem ce surprize ne aduc revistele acestei luni:

Revistele,
ordonate cronologic
Cadourile editiilor de IUNIE 2010 & Cover girls Preturile (lei) & datele de aparitie
Psychologies România

[Cover girl: Katherine Heigl]
8,90
[★ 3 Iunie]
InStyle România Costum de plaja, disponibil in 3 culori: negru, albastru electric sau alb cu dungi bleumarin

[Cover girl: Loredana]

12,90 (7,90)
[★ 2 Iunie]
Viva! România

Numar aniversar 11 ani. La cat mai multe numere!

Un DVD cu filme din colectia VIVA!:

[Cover girl: Valentina Pelinel]

11,90 (6,90)
[★ 2 Iunie]
Shopping Report Tema lunii: Hit the Road 5,90
[★ 31 Mai]
Tango

[Cover girl: Andreea Marin Banica]

7,90
[★ 31 Mai]
The One Mostra sampon Garnier + Supliment despre Toy Story 3

[Cover girl: Laura Cosoi]

10
[★ 31 Mai]
Tabu Un produs Avon la alegere:

  • Rujuri, disponibile in 4 culori (de exemplu: Luciu de buze Glazewear Metalic nuanta Rose Beam)
  • Eyeliner, 2 tipuri

[Cover girl: Dana Razboiu]

9,90
[★ 29 Mai]
Ce se întâmplă, Doctore? Servetele demachiante Pom-Pom

[Cover girl: Gabriela Szabo]

6,50
[★ 28 Mai]
FEMEIA. Ochelari de soare, 3 modele
+ Servetele demachiante Pom-Pom

[Cover girl: Andreea Marin Banica]

12,90 (6,90)
[★ 28 Mai]
Beau Monde Style Costum de plaja, negru, verde sau orange

[Cover girl: Charlize Theron]

14,99 (8,90)
[★ 28 Mai]
Avantaje România Pachet cu 5 servetele demachiante Pom-Pom + Mostra crema de fata Vichy Aqualia Antiox + Mostra sampon Garnier + Mostra Compeed

[Cover girl: Claudia Dumitru (Etoiles Models Agency)]

6,90
[★ 27 Mai]
Marie Claire România Ochelari de soare, disponibili in 3 variante, cu rama neagra sau alba

+ Mostra crema de fata Vichy Aqualia Antiox + Mostra fond de ten L´Oreal Paris

[Cover girl: Sarah Jessica Parker]

14,90 (8,90)
[★ 26 Mai]
Cosmopolitan România Lipgloss Cosmopolitan Kiss in nuanta de roz sau rosu

[Cover girl: Heidi Klum]

11,90 (8,90)
[★ 26 Mai]
Prevention România Banda pentru Pilates 16,90 (5,40)
[★ 26 Mai]
Glamour România Kit de make-up Glamour Colour Tales, disponibil in nuantele Purple si Orange (contine fard de ochi, gloss de buze si lac de unghii)

+ Pachet cu 5 servetele demachiante Pom-Pom + Mostra parfum Eaudemoiselle de la Givenchy

[Cover girl: Sarah Jessica Parker]

9,90 (5,90)
[★ 26 Mai]
Elle România Mostra Vichy Aqualia Antiox

[Cover girl: Veronica Pascu (MRA Models)]

8,90
[★ 22 Mai]
Unica Papuci de plaja colorati, diverse modele (pe marimi)

+ Mostra Vichy Aqualia Antiox

[Cover girl: Andreea Raicu]

11,90 (7,90)
[★ 22 Mai]
Look! România

[Cover girl: Cristiana Mitrea (MRA Models Agency)]

4,90
[★ 19 Mai]
Joy România Un produs de make-up, la alegere:

[Cover girl: Sarah Jessica Parker]

7,90
[★ 18 Mai]
Produs de beauty Nivea sau Oriflame, la alegere:

[Cover girl: Sarah Jessica Parker]

5,90
[★ 18 Mai]
Bolero România Inel colorat din plastic, diverse modele si combinatii de culori

[Cover girl: Charlize Theron]

7,90 (5,90)

[★ 17 Mai]
La chioscuri mai gasiti si revista trimestriala Harper´ Bazaar editia de Primavara 2010 cu suplimentul Harper´ Bazaar Business, precum si Harper´ Bazaar Collections editia de Primavara – Vara 2010.

Numarul urmator Harper´ Bazaar va fi la chioscuri incepand cu data de 17 Iunie.

GQ Romania ::: Good Food ::: Good Homes

Reviste saptamanale si bilunare pentru femei

Cartile ziarelor ::: Abonamente la reviste ::: Reviste gratuite

Acest simbol marcheaza cadourile recomandate de mine, exceptie facand cartile si filmele.

Revistele cu fundal gri si marcate cu ☆ nu au aparut inca pe piata.

Daca ai informatii despre reviste, mi le poti trimite pe e-mail — glossy [arond] lirc.ro — poze cu coperti, cadouri sau promo-uri ale revistelor tale preferate. Le vei regasi in galerie.

Ai blog sau scrii pe forumuri? Mandreste-te cu faptul ca citesti reviste glossy!

Galerie foto pentru copertile & cadourile revistelor lunii Iunie:

Daca ai fi designer, ce ti-ar place sa creezi?

[View Results]

Loading ... Loading ...

0
  • Lasa un comentariu
Lasa un comentariu la acest articol sau un trackback de pe site-ul tau.
You can leave a comment, or trackback from your own site.
-->
Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

libris.ro answear.ro carturesti.ro

Adresa ta de e-mail rămâne confidențială. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *.

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Acest articol are 224 comentarii aprobate până acum.
Simona M. - Bucuresti

Eu am vazut Joy cu lip balsam Nivea sau agenda roz.

Sanda

Joy,mai are si varianta de cadou cu balsam de buze de la nivea.

misha.iasi

cati ml are lotiunea de la joy?

Cora Baby - Bucuresti

Mi-am cuparat de dimineata Joy si Bolero, ambele fara cadou. Adica, ma rog, Joy avea gratis lotiunea de plaja Nivea. Nu am vazut varianta cu farduri, dar sincer de obicei cand mi-am luat farduri mi-am luat teapa :( Crema de plaja e chiar utila, o pot lua mai la vara in geanta in caz ca arde soarele prea tare :)

natty

Si eu vreau sa subliniez cazul revistei InStyle – mie imi place revista dar nu pot sa o cumpar din cauza ca se vinde doar cu cadou (de obicei genti ieftine de musama)
ce legatura e intre aceasta revista de lux si gentile de musama nu inteleg – in plus nu au varianta sa iei revista fara “cadou”
Deci in acest caz au pierdut un cititor din cauza cadoului in loc sa castige unul – ppoate citesc si cei de la InStyle desi ma indoiesc ca ii intereseaza

Andra

Buna, fetelor!
Ma gandeam la comentariul lui Anthalle… :-B Are dreptate cand spune ca nu ar trebui sa ne luam o revista pentru cadouri (rebuturi sau nu ramane de vazut), ci pentru articole, doar ca, fiind criza ,probabil editorii au luat aceasta decizie pentru a stimula vanzarile.
Uite cum fac eu: luna de luna imi iau Marie Claire, |happy| este revista mea preferata, indiferent daca are sau nu cadou, dar, luna trecuta mi-am luat si The One care venea cu lotiunea micelara si nu am putut rezista tentatiei. Termenul de valabilitate este destul de lung, iar ca raport pret din revista (13 lei)-pret din farmacii(43,9 lei), era un chilipir (*).
De la reviste, prefer sa imi iau cosmeticele. Nu ma vad purtand o poseta pe care o are toata lumea.
Imi amintesc ca cel mai tari cadouri de la reviste au fost cele de la Marie Claire- glossurile alea L’Oreal 6H(imi luasem doua si mai am si acum putin din ele, au fost foarte bune).
Si DA, noi cititoarele de reviste glossy ne-am obisnuit sa ne uitam dupa cadouri , parca luam revistele mai mult pentru ele, decat pentru articole! O:-)
DAR, putem judeca si dintr-un alt punct de vedere. |idea| Putem considera ca revista cu cadou e obiectul unui contract deopotriva avantajos. Pentru cei din spatele publicatiei, pentru ca li se epuizeaza tirajul, le cresc proofiturile, dar si pentru noi, cititoarele obisnuite, pentru ca de ce nu am impusca doi iepuri deodata? Citim si revista, intram si in posesia cadoului.
Cred ca altfel , multe reviste ar avea soarta revistei Diva (care, daca nu ma insel, a fost scoasa de pe piata)!

Ioana TM

Neata ! A aparut Bolero azi? si a luat o cineva?

Andreea Bucuresti

Stie cineva cand apare Harper’s Bazaar?

Eu doream sa evidentiez faptul ca revistele au fost create, respectiv lansate pe piata pentru a fi citite, cadourile au venit si fac parte integranta a revistei doar in ultimii 2-3 ani. Pana atunci, iar unele reviste exista de peste 10 ani, nu exista cocenptul de cadou la revista. Nu contest ca sunt persoane care exact asta urmaresc, cadourile, dar in aceasi masura nu vreau sa le aud pe aceleasi perosane, avand tupeul sa comenteze vis-a-vis de editorial sau sa aiaba pretentii la cadourile mult…vanate. La ce te poti astepta ca si calitativ de la niste produse pe care redactiile le primesc cu titlu de gratuitate din partea firmelor respective (multe rebuturi sau produse fara succes vandabil). Nu se vor gasi produse ca si cadou la reviste de o calitate net superioara, sau daca da, acestea se pot numara pe degete. Contest doar faptul ca revistele au devenit doar niste pagini ce slujesc pe cei care dau suma mai mare. Contest faptul ca ti se vara sub nas niste cadouri penibile sau niste mostre insignifiante si trebuie reamintit ca pentru a-ti procura un produs cosmetic…exista magazine de specialite, nu reviste care daca mai ai norocul, te certi cu vanzatoarea cum ca n-a primit revista cu cadou sau mai stiu eu ce motive.
As dori sa stiu ce principii editoriale mai guverneaza redactiile de la noi ? Curand vei lua Cosmopolitan pentru kg.-ul de vinete venit cu revista la pachet. Stiu ca e un exemplu extremis, dar din cate observ acum, trendul este ingrijorator. Eu daca as fi editor sef al unei reviste (oricare) nu m-as simti in largul meu stiind ca segmentul de cumparatori al titlului meu este cuprins dintre persoane ahtiate dupa mici fleacuri primite in tipla, ahtiate dupa rebuturi sau produse expirate ca si periodicitate in trend. Am vazut ca multe reviste repeta cadourile cam la 4-6 luni. Ce nu s-a vandut acum 6 luni, poate se cumpara acum. Nu inteleg de ce se accepta astfel de compromisuri in ceea ce le priveste pe unele cititoare. Intr-adevar, am mai vazut si reviste cu unele cadouri acceptabile, gen DVD-uri ori carti. Si la fel de acceptabil mai sunt si revistele care au tiraje atat in forma cu cadou, cat si fara, deoarece, pe acelasi blog, chiar si din proprie experienta, am sesizat nemultumiri in acest sens. S-a dorit sa se cumpere o revista, insa din cauza cadoului “bagat obligatoriu”, revista a ramas necumparata. Exemplul meu : InStyle de acum cateva luni; ma interesase articolul despre o actrita ce semna coperta, dar nu mi-a venit sa dau 20 lei pe revista pentru un cadou care mie personal imi era nefolositor.
Nu vreau sa se creada ca sunt impotriva acestor cadouri, doar ca nu agreez importantza mult prea exagerata in ceea ce le priveste si lasandu-se la o parte informatiile ce se gasesc in paginile revistei. Nu cred ca Andreei Esca i-ar conveni sa auda din partea unei cititoare ca admira The One din pricina cadourilor venite la pachet. Ci mai degraba, i-ar conveni sa auda cat de inovative sunt articolele si cat de folositoare le gaseste. Si mai imi place sa cred, ca nu toate cititoarele acestui blog cumpara reviste exclusiv pentru cadouri.

Gabitza

Revista mea favorita ramane LOOK. Fara pretentii de a stii de toate, se axeaza pe moda si bine face, intotdeauna gasesc idei bune si ultimele trenduri. Vou cum vi se pare?

Sunt de acord si cu aceasta parere, dar pana una alta ne conformam cu ce avem in tara noastra.
Si pe acest blog tocmai despre asta se discuta, adica SI despre cadourile revistelor glossy, deci avem tot dreptul sa ne exprimam opiniile vis-a-vis de calitatea lor sau interesul nostru fata de ele.
Uneori ma gandesc ca discutiile privind continutul revistelor nu-si au sens, pentru ca mereu vor exista pareri contradictorii si decat sa se ajunga la cuvinte urate sau sa se simta jignit cineva, preferi sa-l lasi pe fiecare cu parerea sa/gustul sau.

Cititoarele blogului nostru preferat nu se inseala nici de data aceasta mentionand cate ceva despre calitatea revistelor, in speta pornind de la titlul Bolero. Putine sunt titlurile autohtone care au “impertinenta” de a aparea la standul de presa solitare, fara vreun cadou atasat copertei. Si in general aceste reviste “solitare” trebuie sa aiba un curaj nebanuit si o incredere deplina pe susccesul titlului si pe continutul editorial. Imi pare tare rau cand citesc aici pe blog ca o parte consistenta a cititoarelor fac referiri exclusiv pe aceste cadouri (brand-uri, variante de culori etc ) si mai putin pe continut editorial, articole interesante, idei si comentarii vis-a-vis de editoriale si alte parti componente ale unei reviste. Este foarte adevarat si faptul ca in RO, pe piata autohtona a presei scrise exista o aglomerare de titluri adresate femeilor, reviste ce contin in cuprinsul fiecareia exact acelasi categorii de articole (targetate pe subiectele interesate de femei, gen style, shopping, produse cosmetice, moda & stuff …you name it) astfel incat, sansele de aparitie a unei reviste sau articol original este cam improbabil spre deloc sa apara intr-o revista in care brand-urile produselor respective platesc considerabil redactiei pentru a aparea in paginile acestora, cu alte cuvinte, fac legea pe piata glossy-urilor. Intrebati un media-planner daca aveti ocazia. Si acest aspect il gasesc trist, deoarece, cititorii raman la “mana” redactorilor sefi ai revistelor ce jongleaza cu contracte de publicitate, nemailasand loc si pentru articole cu adevarat interesante sau subiecte care chiar ar interesa pe cititorii care dau un ban pentru o revista. Acestia sunt lasati cam pe ultima “pagina” vrand – nevrand trebuie sa isi achizitioneze o revista sau doua doar pentru faptul ca a inceput o colectie sau ii place doar un titlu de pe coperta (care de multe ori nu depaseste 1-2 pagini).
M-a mai intrigat faptul ca o revista de pe la noi (Marie Claire) nu a publicat un interviu complet al unei celebritati care a si semnat coperta editiei. Este cam inadmisibil, sa nu mai aloci o pagina glossy pentru restul interviului, dar sa aloci “fara numar” adreselor unor magazine sau a unor prezentari platite a nu stiu ce produse cosmetice. Totusi, dupa parerea mea ar trebui sa existe un echilibru intre articole de fond si cele “brand-uite”.
Tot mai dese sunt si articolele care intr-o luna precizeaza ca anumite culori / produse / trendu-uri sunt valabile, iar luna exact urmatoare le desfiinteaza complet.
Personal ma intristez cand observ ca lumea in ziua de azi cumpara o revista exclusiv pentru un cadou (care de multe ori e indoielnic ca si calitate, dar asta spune multe despre calitatea editoriala a respectivei reviste). Daca cifra vanzarii revistei simple “solitare” nu multumeste publisherul, acesta din urma, va atasa copertei un cadou, ca oricum, odata vanduta revista, nu mai intereseaza pe redactorul sef sau pe publisher care a fost factorul determinant al cumparatorului in a-si achizitiona revista. Cam 70 % din cumparatorii revistelor actuale le achizitioneaza doar pentru cadou si ma indoiesc ca acelasi procent chiar si citesc paginile revistei.
Tocami din aceasta cauza, admir revistele care apar la standurile de presa neinsotite de vreun cadou penibil sau care nu are nicio legatura cu segmentul caruia i se adreseaza. De ce sa cumpar Playboy cu niste pantaloni de la o alta revista pentru femei? E adevarat ca revistele ce se afla sub acelasi patronat, acelasi publisher se sprijina reciproc. Nici nu mai amintesc de pretul unor reviste pe care il gasesc prohibitiv. Dar cadoul din tipla definitiveaza si pretul de coperta, care de multe ori ma amuza citind acel “DOAR XYZ Lei”.
Luati 3 reviste (oricare) nu va uitati la coperta, sa nu stiti titlurile acestora si va garantez ca ve-ti avea impresia ca cititi una si aceasi revista. Nu mai conteaza ca e Joy, Bolero sau Glamour, ori, trecand spre un segment mai premium, Cosmopolitan > Marie Claire > The One.
Ce le face pe aceste reviste sa fie diferite intre ele ? In afara de logo-ul titlului si culorile caracterelor…cam nimic. Si totusi voi fi optimist si as vrea sa cred ca pe viitor vom gasi si reviste care au ceva de SPUS in presa scrisa, gen W, Vogue, Wired, Vanity Fair…dar oops…acestea sunt titluri din afara. Pana atunci ma multumesc cu Esquire, iar fetelor dependente de … reviste… incercati sa scrieti redactiilor revistelor preferate si aduceti-le la cunostintza redactorilor sefi ca mai vreti sa si cititi cate ceva interesant in paginile lor… macar odata la 2 – 3 luni.
Imi cer scuze pentru lungimea mesajului si vreau sa ii multumesc administratorei blogului, Mihaela.

Ioana TM

A aparut azi Bolero sau inca nu?

Sanda,CJ

Cumpar Bolero de la primul numar ( din noiembrie 2004).Am toate numerele.
In primii ani,pana a se schimba redactorul sef,revista era plina de articole interesante,de teste ,sfaturi etc.si desi nu avea cadou,decat in anumite luni,o cumparam cu mare drag si o devoram intr-o singura zi.Acum o cumpar doar de dragul colectiei si zace necitita cate o luna,pana la aparitia noului numar.Asa cum zice si miha,calitatea revistei a scazut considerabil.Pacat…

miha

@sanda: pai calitatea revistei bolero a scazut considerabil si asa si calitatea cadourilor pe care aceasta le ofera. Eu am renuntat la revista bolero de 2 luni(desi cea de luna trecuta am luat-o pt ca avea cureaua si imi placea mult)si eram o cititoare fidela avand revista de la primele numere. Asta e……vin altele noi si mult mai bune(acum de exemplu sunt cititoare fidela Marie Claire).

Sanda,CJ

Cred ca o sa i-au Bolero simpla.
Nu imi plac inelusele acelea.Oare ce e in capul lor cand pun asemenea cadouri.Chiar cred ca ne dau pe spate cu asemea plasticuri? |NU|

Corina B, Iasi

Arata foarte bine ochelatii de soare de la Marie Claire. Stie cineva data fixa cand apare revista?

Mihaela T. - Bucuresti

Neata fetelor ~O) @};- .
A aparut ceva azi? Eu tocmai diseara ies putin din casa :).

ueb. Is

Sigur e din plastic :D |forbidden|

Presimt ca inelul de la Bolero, care ar trebui sa apara maine, va fi din plastic transparent.
Sper sa ma insel, dar asa arata in poza.