MERITA ATENTIE

Cum sunt diminețile tale?

Diminețile ne aparținAm fost surprinsă cât se poate de plăcut de noua campanie publicitară Hornbach intitulată DIMINEȚILE NE APARȚIN. Îmi place foarte mult mesajul pentru că sunt de acord cu el. Planul meu este să mă alătur clubului 5AM Club – am deja cartea lui Robin Sharma și o voi studia atunci când îmi voi recupera controlul asupra somnului din timpul nopții (deocamdată mă mai trezesc pentru cel mic).

După cum ați observat în postere și în reclamă, diminețile sunt la singular – singură sunt și eu în diminețile de weekend, când nu mai trezesc pe nimeni să ajungem undeva și toată casa mai doarme. E chiar foarte plăcut să fiu singură prin casă: mă mișc ca o pisică, îmi fac un ceai verde sau o cafea și citesc, ascult un audiobook sau scriu în jurnal (în principal despre recunoștință și planuri de viitor).

Așadar, cum arată diminețile tale? Sau cum ai vrea să fie, dacă nu ești mulțumit(ă) de cum arată în prezent?

Îți mărturisesc că în timpul săptămânii noi facem eforturi conștiente să fim veseli și bine dispuși de dimineață căci știm foarte bine cum arată opusul dimineților vesele și nu ne-au plăcut. Am discutat în familie despre cum am vrea să arate diminețile noastre!

Găsești mai jos galeria posterelor din această campanie; te invit să ne povestești puțin părerea ta despre ele: ce îți inspiră?

Unul dintre lucrurile pentru care sunt recunoscătoare în această viață este că îmi găsesc mereu câte ceva de făcut.
Apreciez faptul că acestă campanie publicitară este conectată la nevoia omului modern de a-și regăsi limpezimea gândurilor, de a nu mai fi distras de tehnologie și oameni și de a se concentra exclusiv asupra unui proiect. Excelent mesajul transmis de această campanie! :good:

[Acest articol nu este un advertorial, probabil echipa Hornbach nici nu știe de existența lui. El își are sursa în respectul meu pentru acestă companie și pentru campaniile sale publicitare inspirate și motivante. Eu și familia mea ne facem cumpărături la Hornbach pentru proiectele personale sau pentru casă - asta este singura legătură cu acest brand.]

1
  • Lasa un comentariu

Ți-a plăcut articolul? Votează-l!
Prinde și noutățile pe e-mail!

 

cartepedia.ro editura-atman.ro/ elefant.ro

Adresa ta de e-mail ramane confidentiala. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.


:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Articolul are 2 de comentarii aprobate pana acum.

Mi-a placut articolul, multumesc pentru recomandare :)