DE STIUT

Administratia Financiara Sector 6 – Informatii Utile

Am pentru voi cateva informatii utile de la Administratia Financiara a Sectorului 6:

1.  Programul de lucru cu publicul:

Administratia Financiara - Programul de lucru cu publicul

2. Acte necesare eliberarii certificatului de cazier fiscal:

Acte necesare eliberarii certificatului de cazier fiscal

3.  Documentele necesare pentru eliberarea fisei sintetice pe platitori: (imi cer scuze pentru calitatea pozei, insa cred ca se intelege ce este scris)

Documentele necesare pentru eliberarea fisei sintetice pe platitori

4.  Diverse anunturi – versiunile corecte de programe pentru diverse declaratii, depunerea declaratiei de cifra de afaceri pe 2008 si scadenta obligatiilor de plata:

Administratia financiara - anunt

Sper ca v-am fost de ajutor cu aceste informatii. Plecand de la premisa ca cel putin cele 6 administratii financiare din Bucuresti functioneaza dupa aceleasi reguli, sper ca cele scrise mai sus sa-i ajute si pe contribuabilii celorlalte sectoare.

Daca stiti si voi  lucruri utile despre activitatea Administratiei Financiare, lasati un comentariu sau trimiteti-mi poze pe e-mail (mihaela[arond]lirc[punct]ro – le voi posta eu pe blog). :)=-

Sursa poze: pozele de mai sus sunt facute cu telefonul la Administratia Financiara Sector 6.

0 Voteaza
  • Lasa un comentariu | Comment on this
  • Trimite articolul pe Yahoo Messenger

Despre autoarea blogului

 

FashionAgenda.ro Elefant.ro - Premium Miniprix.ro

Adresa ta de e-mail ramane confidentiala. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.


:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:joy: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:( 
:unsure: 
;-) 
:star: 
:) 
;;) 
:ruj: 
:sos: 
O:-) 
b-( 
>:/ 
:-@ 
:cafea: 
:-?? 
[-( 
\\:D/ 
$-) 
:rom: 
;)) 
:-j 
:!! 
:idee: 
:admir: 
:-* 
:^o 
:)) 
L-) 
:lost: 
:-B 
%%- 
%-( 
^:)^ 
:wrong: 
:)>- 
:secret: 
[-O< 
:happy: 
:interzis: 
:shop: 
:scris: 
:econom: 
:urari: 
 
Articolul are 17 de comentarii aprobate pana acum.
Trandafir Alexandru-Bucuresti

Buna seara ! Va rog sa-mi spune-ti cum pot sa ma inscriu la o audienta la conducerea directiei dvs. pentru a sesiza nereguli (incompetenta, dezinteres in indeplinirea sarcinilor de serviciu si comportare necorespunzatoare) a salariatilor din centrul ORIZONT ! Va multumesc si astept un raspuns!

Cristina,Bucuresti

D-na Gavrila Liliana Casa de asigurari de sananate a transporturilor a fost preluata de CASMB.Deci si dvs trebuie sa va adresati acestei institutii pentru detalii.Pentru a va ajuta sa obtineti cateva informatii intrati pe site-ul http://www.casmb.ro/asigurati_plata_fnuass.ph sau dati un telefon si solicitati informatii inainte de a merge acolo.Sediul Titeica (Str. Gheorghe Titeica, nr. 142, sector 2, Bucuresti,Tel.: 021 315.39.29; 021 315.39.30, interior 1111 sau 1109.

Gavrila Liliana Bucuresti

Sunt pensionara si am o conventie civila cu Asociatia de proprietari Bloc C c 6.Dupa noile dispozitii legale am inteles ca trebuie sa platesc asigurare de sanatate trimestrial.Va rog sa ma indrumati ce trebuie sa fac in acest sens.Am informatii ca este necesar sa inchei un contract cu Casa de asigurari transporturi la care sunt arondata,dar aceasta nu mai exista.Imi mai trebuie o adeverinta de la Dvs.privind veniturile din ultima perioada?Multumesc.

mihai.........bucuresti

buna ziua….va rog daca se poate o lamurire ….am cumparat o dacie supernova noiembrie 2012 actul de vanzare cumparare repectiv declaratia ptr sectia financiara facuta aproape simultan, deci s-a petrecut anul trecut.Nu am schimbat placutele de inmatriculare a masinii la politia rutiera masina fiind din alta localitate, dilema mea este daca merg sa schimb nr de inmatriculare pe bucuresti sunt obligat sa platesc taxa de mediu,..va rog daca se poate o lamurire de la cineva de specialitate… multumesc cu anticipatie.

Victor, Bucuresti

Buna ziua, am primit o hotarare de dizolvare a societatii comerciale, in urma cererii formulate de catre ONRC. De asemenea, hotararea judecatoreasca de dizolvare a aparut in monitorul oficial. Firma nu are datorii catre stat, nu are angajati si avea un administrator unic. Trebuie sa depun aceste documente (hotararea judecatoreasca si extrasul din M.O.)undeva, la vreo autoritate a statului ? Intre timp, trebuie sa mai depun vreo declaratie la administratia financiara, asa cum depuneam atunci cand firma functiona ?Va multumesc !

Dragii mei, nu va pot oferi informatiile pe care le cereti pentru ca nu lucrez pentru Administratia Financiara.
Ceea ce am scris in acest articol sunt informatii publice obtinute de la Administratia Financiara Sector 6. Mai mult de atat nu pot sa va spun, mai bine sunati acolo si va lamuriti.
Imi pare rau ca nu va pot ajuta. :)=-

Liviu Bucuresti

buna ziua,pot sa verific pe internet daca am un rol deschis imobiliar?

victor spirulina

Cetatenii români rezidenti în Europa pot plati impozitele pe proprietatile lor din România, la o banca din orasul lor de rezidenta ? Multumesc pentru orientare !

Belu Dumitru

Locuiesc în strainatate. Pot plati impozitul pe apartament de aici ?

Rux

Buna. Am si eu o nelamurire. Am ramas fara asigurare medicala (eu avand 19 ani)… normal medicul meu de familie ar fi trebuit sa duca adevarente la casmb astfel incat sa demonstreze ca eu inca sunt studenta la zi…dar nu a facut acest lucru. Pentru a-mi reface asigurarea trebuie sa ma duc la casmb si sa depun niste acte, printre care si o adeverinta cu veniturile impozabile din perioada 2006-2011 de la Administratia Financiara a sectorului. Se plateste adeverinta aceasta? Eu nu am nici un venit. Chiar este obligatorie aceasta adeverrinta? Multumesc

Bucuresti

Cautam o adresa de mail, pentru ca vroiam sa intreb in legatura cu o taxa de inmatriculare pentru auto .. atunci voi incerca sa dau un telefon ..sper sa nu ridice tonu, cum mai toate lumea o face .. multumesc frumos ..

Dinu Ioana - Bucuresti

Buna ziua.
In urma pensionarii, am hotarat sa-mi vand actiunile la societatea la care le detineam din anul 1996. As dori sa stiu cum se impoziteaza venitul obtinut din aceasta operatiune: se depune anul viitor o fisa fiscala referitoare la obtinerea acestui venit in 2011 si se asteapta raspunsul Administratiei Financiare, sau pot acum plati 16 la suta din suma – desigur in momentul in care sunt in posesia banilor – la Administratia de sector?
Va multumesc.

gabi andreias

Pentru obtinerea CERTIFICATULUI DE ATESTARE FISCALA (CAF) sunt necesare urmatoarele documente:

- CERERE (TIP) (2 exemplare)
- declaratie (TIP pe proprie raspundere de punct de lucru cu cod fiscal
- declaratie (TIP) pe proprie raspundere de control fiscal
- angajament TIP de reglare fisa

FORMULARELE TIPIZATE SE GASESC LA XEROXUL DIN INCINTA ADMINISTRATIEI – PARTER)

- delegatie sau imputernicire sau in cazul administratorului doar o copie BI semnata si stampilata)

- copie BI sau CI

- copie CUI

- timbru fiscal in valoare de 2 roni

- 1 dosar cu sina

Din pacate nu am adresa de email. Insa cred ca prin telefon rezolvi mai multe.

o adresa de mail unde sa intreb ceva .. stiti ?

Blondina, Bucuresti

adresa de e-mail unde se pot trimite cererile pentru obtinerea FISEI SINTETICE A PLATITORULUI varianta format electronic (PDF) este urmatoarea:

date.sector6.s6@mfinante.ro

Pentru obtinerea fisei sintetice pe mai sunt necesare urmatoarele documente:
1.- cerere semnata si stampilata de catre administrator (sau imputernicire,in cazul unei persoane delegate)
copie CUI
2.- copie CUI

Ambele documente se scaneaza si se trimit pe adresa de email mentionata mai sus.

Fisele solicitate se trimit im cursul aceleiasi zile sau cel tarziu in ziua urmatoare, in functie de volumul de cereri primite.